• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klacht

  • Onderwerp starter sandra70
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sandra70

Zaterdag ben ik drie keer op de zelfde tijdstip gebeld, als je op de afdeling klachten werkt hoor je ten eerste de klant op drie verschillende tijdstippen te bellen. dan ten tweede hebben jullie het boodschap doorgeven aan mijn dochter die minderjarig blijk te zijn ze is namelijk dertien er werd naar haar leeftijd gevraagd. of ze een boodschap kan doorgeven, hoe belachelijk is dit leuke topic voor het forum of twitter. ik heb de klacht ingediend en niet mijn dochter en nu maar denken dat de klacht hiermee is opgelost. niet eens een excuus of een mail ter bevestiging wat er met mijn dertien jarige dochter is afgesproken. oké ik krijg de modem maar straks heeft iedereen een draad loze modem omdat Ziggo al bezig in meerde wijken dit te vervangen. en dan werd er gezegd ehm ja omdat we zolang klant zijn. mijn dochter wist niet eens met wie ze gesproken had. ik vroege haar een aantal dingen wat er was gezegd ze zie jahh mama dat weet ik niet. ik vind het ronduit belachelijk en over de tablet hebben ze het niet eens gehad. ik heb vanaf het begin toen er nog zoveel kinderziektes waren alles van jullie zo ook telefonie. je kan in mijn gevens kijken dat ik niet eerder klachten over jullie in de hele 20 jaar hebt gehad. ik hoop dat jullie spoedig met een leuke bod komen en in ieder geval voor mijn dochter. want ik vind dit niet klant vriendelijk. ohja weet je waarom ik mijn telefoon niet op nam ik zat bij de herdenking dienst van mijn vader. dus ziggo hoop dat jullie mijn klacht nu goed lezen. Ik ben na 18:30 bereikbaar
 
Tegen wie spreek je hier ??? (ik denk dat je jezelf even moet verdiepen in wat een gebruikersforum is)

En wil je je aan de forum regels houden (zie onderaan elke pagina voor de link), want hetzelfde bericht in 'tig' verschillende topics posten wordt in geen enkel forum gewaardeerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan