• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamen mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook een Samsung TV, inclusief HDMI aansluiting en Humax 5050C, maar geen geluid probelem. Althanks tot aan vandaag nog niet. Daarbij schakel ik ook nog middels een klein kastje (van Belkin) over naar Harmon Kardon DVD/CD speler omdat ik op de TV maar 1 HDMI aansluiting heb. Ik heb alleen geen geluid op de TV als cd Harmon Kardon DVD aan staat. Dat gaat dat alleen over de boxen.

Ik heb overigens nog steeds problemen met opnames en de melding: "preview periode verlopen". Ondanks alle tips en trucks ben ik nog steeds van mening dat dit opgelost dient te worden door Ziggo (eventueel in samenwerking met Copaco).............


Ik heb geen geluid probleem maar een beeld probleem tijdens aanzetten terrwijl er al een timer opname loopt.... Samsung zegt dan iets van "geen signaal" oid.
 
Ik heb geen geluid probleem maar een beeld probleem tijdens aanzetten terrwijl er al een timer opname loopt.... Samsung zegt dan iets van "geen signaal" oid.

Samsung??
Dit is het forum van de Humax 5050C
Of bedoel je dat je TV van Samsung is?

Of iets dergelijks, kan je precies noteren wat er staat?
 
Samsung??
Dit is het forum van de Humax 5050C
Of bedoel je dat je TV van Samsung is?

Of iets dergelijks, kan je precies noteren wat er staat?


De tv is van Samsung, moet je anders even mijn hele verhaal lezen uit mijn eerste melding... #456

ik kan nu niet zeggen wat er precies staat maar de melding geeft aan dat mijn Samsung TV geen beeld krijgt middels de HDMI kabel. Lijkt erop dat de humax op dat moment geen beeld doorgeeft op de HDMI kabel.
 
De tv is van Samsung, moet je anders even mijn hele verhaal lezen uit mijn eerste melding... #456

ik kan nu niet zeggen wat er precies staat maar de melding geeft aan dat mijn Samsung TV geen beeld krijgt middels de HDMI kabel. Lijkt erop dat de humax op dat moment geen beeld doorgeeft op de HDMI kabel.

Heb je wel beeld via de scart?
Zo ja, dan staat de A/V niet juist, waar heb je die op staan voor beeld uitgang?
Moet staan op YPbPr, zie pagina 40 van de handleiding.
 
Joop, dankjewel voor de reactie, heb dat zojuist gecheckt en idd daar stond deze niet op. Ga nu testen of dat het probleem is/was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
E19 en mislukte opnamen

Hoi hier in Rijswijk (zh)
Bij aanzetten pvr de sinds kort vaak de E19 melding en bij serie opname's om de 3 tot 4 dagen een mislukte opnamen. Ik heb ook al een keer gezien dat de pvr zichzelf reboot.

Gr Ruud
 
Heb je wel beeld via de scart?
Zo ja, dan staat de A/V niet juist, waar heb je die op staan voor beeld uitgang?
Moet staan op YPbPr, zie pagina 40 van de handleiding.


Joop, Helaas dit is niet het probleem, ben er wel achter dat wanneer dit gebeurt en ik de HDMI kabel uit de TV haal en er weer in doe dat de TV dan wel het beeld weergeeft.
Als ik switch van Source op de tv dat werkt weer niet. Ben ook al met MyHumax.nl bezig.

Maar ik denk zelf dat het aan de Samsung TV ligt, dus hoort hier niet thuis...:no: :frons:
 
Al een tijd niets gehoord
Is er al iets bekend?
Zijn ze al klaar met testen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan