• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

converteerblokje van FSK naar DTMF

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

babs

sinds Ziggo de telefoonlijn heeft aangepast heb ik geen nummerweergave meer
heb gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat ik een converteerblokje van FSK naar DTMS nodig heb doordat ik al een ouder telefoontoestel heb
ik heb een chicago 330S van de kpntelecom
nu ben ik bij de primafoon geweest maar zij kunnen mij hier niet aan helpen
hoe kom ik nu toch aan zo'n blokje en wat kost dit?
eigenlijk vind ik dat dit door ziggo betaald moet worden
ik ben de dupe van hun aanpassingen
 
sinds ziggo de telefoonlijn heeft aangepast heb ik geen nummerweergave meer
heb gebeld met de klantenservice en zij gaven aan dat ik een converteerblokje van FSK naar DTMS nodig heb doordat ik al een ouder telefoontoestel heb
ik heb een chicago 330S van de kpntelecom
nu ben ik bij de primafoon geweest maar zij kunnen mij hier niet aan helpen
hoe kom ik nu toch aan zo'n blokje en wat kost dit?
eigenlijk vind ik dat dit door ziggo betaald moet worden
ik ben de dupe van hun aanpassingen
Primafoon is ook KPN, dus die zullen wel geen producten hebben die nodig zijn om hun nummerweergavesignaal (DTMF - KPN) om te zetten naar FSK wat bij Ziggo geldt. Of heeft een bepaalt deel nog DTMF bij Casema? Maar goed, boeit ook niet. Maar is Ziggo dan verantwoordelijk voor de kosten van dat blokje? Trouwens, KPN telefoons worden afgeraden omdat deze juist als enige in Nederland gebruik maken van DTMF (Amerikaanse standaard). Kan je net zo goed bij de BCC bijvoorbeeld een nieuwe telefoon halen voor €35,-. Ben je gelijk van het gezeur af.
 
nummerherkenning

Ik heb al een tijdje geen nummerherkenning meer.
Volgens ziggo klantenservice per telefoon kan je bij Vodafone een kastje kopen voor 5 euro en dan doet nummermelding het weer.
Maar bij vodafone weten ze van niets.
Kan iemand hier mij iets over vertellen?
Jan hollenberg
 
Hoort hier. In dit forumdeel alleen storingen in het Casema en Multikabelgebied betreffende Digitale TV. Trouwens... als je telefonie van Ziggo hebt, wat doe je dan bij Vodafone (mobiel)?
 
je moet eigenlijk geld aan kpn vragen,
deze zijn de enige die een afwijkend systeem gebruiken ( dtmf)
elke andere provider gebruikt fsk
 
converteerkabel

Even googlen en je vind hem ook voor minder...
via google gevonden voor €25,00 bij telec alleen betaal je hier verzendkosten van €8,50 waardoor je alsnog duurder uit bent
kan ik ziggo verantwoordelijk stellen voor de gemaakte kosten?
ik ben absoluut niet van plan om een nieuwe telefoon aan te schaffen wat ziggo ook aanraad
de huidige telefoon kpn chicago 330S werkt namelijk nog prima en heeft tot voor kort altijd nummerweergave ondersteund ik was hiervoor bij casema en had daar ook digitale telefonie
 
kan ik ziggo verantwoordelijk stellen voor de gemaakte kosten?

Gaat je nooit lukken, je hebt immers zelf een toestel die gebruik maakt van een verouderde techniek... DTMF is inmiddels een beetje antiek aan het raken dat kan je Ziggo niet kwalijk nemen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan