• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Welke code voor afstandsbediening?

  • Onderwerp starter Bigsmoke
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
In dat geval raad ik je aan om contact op te nemen met de leverancier en het probleem aan hem voor te leggen. Naar alle waarschijnlijkheid is de AFB gewoon defect.

Groeten,
Wim.
 
welke code voor afstandsbediening

zal dat dan maar eens gaan doen!
 
En anders haal je een Harmony AB, hoef je ook niet te klooien met codes.
 
welke code voor afstandsbediening

Ja en alweer extra geld uitgeven voor dingen die ik al heb en die eigenlijk horen te werken! Dacht het niet!:evil:
 
Kost een paar centjes, maar scheelt een heleboel ergernis :wink:

Maar je huidige AB zou ook gewoon moeten werken natuurlijk...

Kan je wel andere tv's toevoegen met die codes, of heb je alleen een probleem met die ene je tv ?
 
welke code voor afstandsbediening

HIJ WIL HELEMAAL NIKS TOEVOEGEN, ook de dvd recorder van Sony zou gewoon toegevoegd moeten kunnen worden, nee dus!
Voor de Humax op zich werkt de bediening echter weer UITSTEKEND!

Blijft echter raar.

Misschien doe ik toch wel iets fout, moet het APPARAAT dat je wil toevoegen eerst AANGEZET worden of niet?
Ik probeer namelijk toe te voegen terwijl het apparaat UIT staat.
 
Ik doe precies zoals in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven; ofwel zoals door mijn vorige antwoord gever aangegeven.
Daarbij staat zowel de Humax als het bedoedle apparaat AAN.

Misschien doe ik toch wel iets fout, moet het APPARAAT dat je wil toevoegen eerst AANGEZET worden of niet?
Ik probeer namelijk toe te voegen terwijl het apparaat UIT staat.

Je spreekt jezelf nu tegen :?.
Eerst schrijf je dat het apparaat dat je wilt toevoegen AAN staat en daarna schrijf je dat het UIT staat.
Refererend aan het stukje uit de handleiding blz 72 welke door Wim al aangehaald is, en dan met name het vetgemaakte stukje:
Gebruik je wel de juiste procedure?
1. Kies de modus (TV, PVR, DVD, AUDIO) die u wilt instellen door op de juiste toets op de afstandsbediening te
drukken. De toets zal eenmaal knipperen.
2. Blijf de toets drie seconden ingedrukt houden totdat de toets wordt verlicht.
3. Voer de viercijferige code in. Elke keer dat u een cijfer invoert, zal de toets knipperen. Wanneer het vierde cijfer is
ingevoerd, zal de toets tweemaal knipperen.
4. Als een geldige viercijferige code is ingevoerd, zal het apparaat uitschakelen.
5. Druk op de toets OK, waarna de modustoets driemaal knippert. Het instellen is voltooid.
6. Als het apparaat niet uitschakelt, herhaalt u stap 3 t/m 5.

Groeten,
Wim.

Je kunt pas weten of je de juiste code hebt ingevoerd als het apparaat dat je wilt toevoegen uitgaat.
Dus dan moet het uiteraard wel aan staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan