• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.

badabing

Forum Gebruiker
Berichten
23
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hoi,
Ben in het bezit van 2 smartcards waarvan 1 in gebruik.
Is het nou zo dat als ik de 2 de smartcard ga gebruiken je dan dubbel abonnement gaat betalen?

Bvd voor jullie reactie`s

Arno
 
Hoi,
Ben in het bezit van 2 smartcards waarvan 1 in gebruik.
Is het nou zo dat als ik de 2 de smartcard ga gebruiken je dan dubbel abonnement gaat betalen?

Bvd voor jullie reactie`s

Arno
Dit hele verhaal en antwoorden op jouw vragen is te vinden op de Ziggo-site.
(Het antwoord is trouwens: nee. Er is al heel veel over dit onderwerp geschreven op dit forum. Neus ook daar maar eens rond.)
 
Dan heeft Ziggo nog maximaal een week om dit bij mij in orde te krijgen. Ik heb nog steeds maar op één smartcard (van de 3) digitaal totaal en op de anderen alleen basiszenders.
 
Dan heeft Ziggo nog maximaal een week om dit bij mij in orde te krijgen. Ik heb nog steeds maar op één smartcard (van de 3) digitaal totaal en op de anderen alleen basiszenders.

Bij mij was het aanvragen/activeren van mijn extra smartcard (3e) via Mijn Ziggo binnen 12 uur keurig geregeld. :thumb up:

Dus het kan allemaal best wel snel daar. :)
 
Bij mij was het aanvragen/activeren van mijn extra smartcard (3e) via Mijn Ziggo binnen 12 uur keurig geregeld. :thumb up:

Dus het kan allemaal best wel snel daar. :)
Binnen een uurtje stond Film1 pakket op alle 3 kaarten na registratie van de 3e kaart.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan