• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles in één pakket besteld, maar toch in de winkel ophalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rku

Beste mensen,

half december heb ik het alles in één pakket plus besteld. Bevestigingsbrief met aanmeldcodes ontvangen eind december. Nu is alles 8 januari in gegaan, maar jullie raden het al, ik heb nog geen pakket gezien. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld, met de vraag of het pakket misschien al onderweg was. Hier werd mij verteld dat het 6 januari naar mij verzonden was maar dat er ivm met de nasleep van de kerstdrukte een vertraging was ontstaan bij TNT. Hier zette ik direct al vraagtekens bij of dat wel klopte, maar dit werd vol overtuiging bevestigd. Vandaag nog niets ontvangen, en ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer. Nu werd mij verteld dat er niets! was verstuurd, en dat het ook nog wel even kon duren aangezien de toeleverancier op zich liet wachten. Ook werd bij mij de vraag neergelegd waarom ik niet voor de gratis monteur had gekozen, want dan zou alles veel sneller zijn verlopen. Mijn reactie was, dat dit niet op de website stond vermeld... toen was het even stil, en ik had daar wel gelijk in.. :?

Nu is mijn vraag: in de winkel liggen er nog zat van die paketten, zou ik daar niet gewoon 1 kunnen halen? Of hebben jullie nog andere tips, of moet ik gewoon braaf zijn en afwachten...
 
Nu werd mij verteld dat er niets! was verstuurd, en dat het ook nog wel even kon duren aangezien de toeleverancier op zich liet wachten.
Dit klopt inderdaad.

nog wel even kon duren aangezien de toeleverancier op zich liet wachten. Ook werd bij mij de vraag neergelegd waarom ik niet voor de gratis monteur had gekozen, want dan zou alles veel sneller zijn verlopen. Mijn reactie was, dat dit niet op de website stond vermeld... toen was het even stil, en ik had daar wel gelijk in.. :?

Ik citeer van Ziggo.nl
Alles-in-1 Basis



Met dit voordelige pakket kijk je (analoog en digitaal) televisie, internet en bel je voordelig. Het pakket is ideaal als je het internet vooral gebruikt voor surfen, e-mailen en online bankieren.

download: 1 Mbit/s
upload: 0.15 Mbit/s



  • televisie in analoge én digitale kwaliteit (60 zenders onder handbereik)
  • gratis bellen met andere klanten van Ziggo Telefonie
GRATIS digitale ontvanger en installatie door monteur
 
Ah, dank voor de snelle reactie.

Ok, wat betreft het eerste citaat: prima, zou ik mee kunnen leven. Ware het niet dat Ziggo met mij is overeengekomen / heeft afgesproken dat ik binnen een bepaalde tijd het installatiepakket zou ontvangen. Dat dit niet nageleefd kan worden is één, maar waarom moet ik daar achter komen pas wanneer ik zelf actie onderneem? Ziggo kan mij als klant hier toch op zijn minst over informeren. En wat mij stoort, is het verschuiven van het probleem. Dat de toeleverancier op zich laat wachten, is prima, maar met deze mensen heb ik geen overeenkomst.

Wat betreft het tweede citaat; misschien niet geheel duidelijk, het gaat er niet om dat de monteur gratis is, dat weet ik, maar de helpdesk medewerker vertelde mij, dat als ik voor deze optie had gekozen, dat ik dan al voorzien zou zijn van de apparatuur, omdat levering via deze weg sneller zou zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu is mijn vraag: in de winkel liggen er nog zat van die paketten, zou ik daar niet gewoon 1 kunnen halen? Of hebben jullie nog andere tips, of moet ik gewoon braaf zijn en afwachten...

Ik zou dit niet doen... straks krijg je, naast het pakket wat je in de winkel hebt gekocht, het pakket van Ziggo en dan zit je met 2 abbos...
 
Wat betreft het tweede citaat; misschien niet geheel duidelijk, het gaat er niet om dat de monteur gratis is, dat weet ik, maar de helpdesk medewerker vertelde mij, dat als ik voor deze optie had gekozen, dat ik dan al voorzien zou zijn van de apparatuur, omdat levering via deze weg sneller zou zijn.
Normaliter zal het niet zoveel uitmaken wat sneller is.

Er zijn echter mensen die, bijv. i.v.m. werk, overdag niet thuis kunnen blijven en dus liever een doe het zelf pakket hebben dan een monteur.

Dat er een vertraging optreedt bij de leverancier is vervelend, het zou overmacht genoemd kunnen worden. De helpdesk medewerker die het pakket voor jou heeft ingevoerd, kon dit echter helaas ook niet van te voren weten.
 
Ok, wat betreft het eerste citaat: prima, zou ik mee kunnen leven. Ware het niet dat Ziggo met mij is overeengekomen / heeft afgesproken dat ik binnen een bepaalde tijd het installatiepakket zou ontvangen.
Staat er niet zoiets op de website dat de streeftermijn binnen 3 weken is?
 
Beste mensen,

half december heb ik het alles in één pakket plus besteld. Bevestigingsbrief met aanmeldcodes ontvangen eind december. Nu is alles 8 januari in gegaan, maar jullie raden het al, ik heb nog geen pakket gezien. Nu heb ik afgelopen vrijdag gebeld, met de vraag of het pakket misschien al onderweg was. Hier werd mij verteld dat het 6 januari naar mij verzonden was maar dat er ivm met de nasleep van de kerstdrukte een vertraging was ontstaan bij TNT. Hier zette ik direct al vraagtekens bij of dat wel klopte, maar dit werd vol overtuiging bevestigd. Vandaag nog niets ontvangen, en ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer. Nu werd mij verteld dat er niets! was verstuurd, en dat het ook nog wel even kon duren aangezien de toeleverancier op zich liet wachten. Ook werd bij mij de vraag neergelegd waarom ik niet voor de gratis monteur had gekozen, want dan zou alles veel sneller zijn verlopen. Mijn reactie was, dat dit niet op de website stond vermeld... toen was het even stil, en ik had daar wel gelijk in.. :?

Nu is mijn vraag: in de winkel liggen er nog zat van die paketten, zou ik daar niet gewoon 1 kunnen halen? Of hebben jullie nog andere tips, of moet ik gewoon braaf zijn en afwachten...

Ik zit hier dus precies met hetzelfde probleem. Eind december alles in 1 besteld, gisteren is de monteur geweest voor het internet en de telefonie.. Dat werkt nu.. Maar ook nog geen pakket thuisgestuurd gekregen van de digitale tv. Dus gisteren ook maar even gebeld waar het bleef. Mij werd eigenlijk precies hetzeflde verteld.. Mijn pakket zou bij TNT post liggen. Raar, want TNT zou zoiets makkelijk moeten kunnen verwerken lijkt me..
 
Kom ik gisteravond thuis, is TNT geweest met het complete pakket!
Alles aangesloten, en werkt perfect!

Eind goed, al goed...
 
Er zijn (alweer) vertragingen bij het leveren van decoders, dit gebeurt door een derde (en vierde) partij, de opdracht word doorgesluist naar een bedrijf wat van ziggo de decoder moet versturen (de derde partij), wanneer daar vertragingen optreden heeft ziggo daar al geen grip meer op.
De vierde partij , TNT, heeft geen last van een magazijn voorraad die op eens op is.
De derde partij blijkbaar wel.
Dan gaan mensen bellen "waar blijft mijn decoder?" en dan moet een HD medewerker maar net weten dat er weer eens geen voorraad is.
Dit gebeurt de laatste periode regelmatig, het alles-in-1 pakket met gratis decoder is opeens (duh) populair, en daar ligt dan dus de crux.
Toppen en dalen in de voorraad.
 
Bij mij komt volgens ziggo brief monteur op zaterdag.
Weet iemand of zij zaterdag's werken of is dit een vergissing.

groeten janos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan