• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen opname

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt de mart ivm de uitleg.

ik snap niet waar anoniem is.
 
Helaas is het niet gelukt om de fix daadwerkelijk te realiseren en zijn er strategieën toegepast in het Conditional Access systeem om de fouten die nog in de Siemens zitten te omzeilen. Hopelijk komt er nu weer zo'n omzeilingsstrategie, want wachten tot Siemens een team heeft samengesteld om te beginnen aan een fix kan lang duren.

Bijna alle problemen waarmee de Siemens PVR te maken krijgt worden gewoon verzoorzaakt doordat de provider niet netjes met het DVB signaal omgaat.
De Siemens PVR is gewoon erg gevoelig hiervoor.
Bij mij hebben de (2) Siemens PVR's het laatse half jaar dan ook probleemloos gefunctioneerd totaan deze laatse handige move van onze provider die alles weer grondig verstoorde. :?
 
De provider is aan regels verbonden.
als er veranderingen zijn in het signaal kunnen zij er weinig aan doen
als er veranderingen zijn ivm versleutelingen of niet eens mogen opnemen met een bepaalde pvr dan is de provider er niet verantwoordelijk voor.
Op hun site staat nu een storing met cisco en siemens pvr ,
Laten we hopen dat het een storing is .:grin:
 
Ik krijg uit een goeie bron te horen dat het probleem 1 dezer dagen opgelost is.:thankyou:

Dus ik ga siemens nog niet bellen.:wink:
 
Kunnen we dit niet met z'n allen ergens aankaarten of een klacht indienen oid? Met een petitie of zo.

Zoals iemand al eerder zei, we betalen goed geld en krijgen niet wat er in het contract beloofd wordt (of niet soms?)

Er is toch vast eoa consumenten-ingang voor dit soort malafide praktijken. Het is prima dat ze maatregelen van een soort willen nemen tegen het eoa, maar de brave burger (zoals wij) mag daar toch niet de dupe van zijn. Daar zijn toch test-omgeving voor bedacht.

Oh, dat is duur. Nee, wacht maar tot klanten massaal naar glasfibre overstappen..

Maar voor die tijd moet er wel iets gebeuren. Ik zit al bijna 2 weken geduldig te wachten op een oplossing maar dat geduld is bijna op. Op de gevraagde PB'tje met mn kaartnr een paar dagen terug is niet gereageerd laat staan dat er iets is opgelost.

Consumentenbond? Radar? Kranten? Allemaal? Iemand een betere idee?

Lekker in het openbaar brengen iig, want nu weten alleen de rechtstreeks gedupeerden er van (en zelfs dat al niet eens waarschijnlijk) en dat betekent dus weinig druk om de zaak te herstellen zoals het was en op een ander manier hun 'probleem' op te lossen.. Wie biedt?

Je kaart is geactiveerd. Ik had alleen geen tijd om alle pb's te beantwoorden. Ik zal je kaart opnieuw laten activeren voor opnemen.
 
Jazeker, mag ik hier uit opmaken dat het nog niet werkt?

Zover ik kan oordelen werkt het bij niemand meer. Overal eerst een 102-29 No subscription foutmelding op de kanalen in het standaardpakket tijdens de kanaalinitialisatie, daarna een 101-29 No MSK, timeshift etc. foutmelding bij poging tot opnemen.
 
Siemens kan weer niet opnemen

Na de smartcard activatie vorige week dinsdag heeft het bij mij alleen dinsdag en woensdag gewerkt, daarna dezelfde problemen als voorheen.

Vandaag lukken ineens weer wel alle opnames ? ik durf er nog niet vanuit te gaan dat het nu definitief opgelost is.

Is er gisteren avond / vannacht aan het probleem gewerkt ?

Is er al nieuws over de fix die maandag getest zou worden?

Anoniem, Kitaro1, Tvdigitaal ? :?:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan