• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

gaat de snelheid nog omhoog ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

erka

Tja,
deze vraag heb ik Home en Co meermaals gesteld,
krijg er echter geen antwoord op....
we betalen 19,95 voor 1,6 mb download....
iets wat eigenlijk al niet meer voor deze tijd is.
echt storingsvrij zijn ze ook niet meer, lees de hotmail enzo problemen maar eens.....

waar zijn ze in godsnaam mee bezig :roll:
 
Tja,
deze vraag heb ik Home en Co meermaals gesteld,
krijg er echter geen antwoord op....
we betalen 19,95 voor 1,6 mb download....
iets wat eigenlijk al niet meer voor deze tijd is.
echt storingsvrij zijn ze ook niet meer, lees de hotmail enzo problemen maar eens.....

waar zijn ze in godsnaam mee bezig :roll:

Als je een hogere snelheid wilt hebben, zal je minimaal naar het Z2 pakket moeten gaan.
Dit als je snelheden van deze tijd wilt hebben
https://www.ziggo.nl/producten/internet/z2

Ga je naar het goedkoopste alles in 1 pakket , ga je zelfs in snelheid achteruit
https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/basis

Dus wil je een hogere snelheid hebben, krijg je een hogere rekening
 
Tja,
deze vraag heb ik Home en Co meermaals gesteld,
krijg er echter geen antwoord op....
we betalen 19,95 voor 1,6 mb download....
iets wat eigenlijk al niet meer voor deze tijd is.
echt storingsvrij zijn ze ook niet meer, lees de hotmail enzo problemen maar eens.....

waar zijn ze in godsnaam mee bezig :roll:

dat van hotmail licht niet aan Ziggo maar aan hotmail een ip van ziggo/@home is op een blacklist gekomen en zal weer moeten worden verwijdert maar dit gaat meestal niet zo snel. en ja er zijn plannen om de snelheden om hoog te doen de van de bundels zijn al onhoog gegaan dus ik kan aleen maar zeggen heb geduld.......
 
Het hele 19,95 pakket is z'n geld niet waard.
Ik raad altijd iedereen aan om minimaalvoor Z2 (29,95) per maand te gaan.
Prijs/kwaliteit van Z1 is gewoon slecht (waarschijnlijk met opzet).
Maar wie weet veranderd er nog iets in de toekomst.
 
Bovendien is van de losse abonnementen Z2 (bij @Home) het langste niet verhoogd, dus deze zou normaal eerder aan de beurt zijn...

Z1 is afgelopen zomer nog verhoogd, Z3 en Z3i afgelopen najaar (bij @H dus).
 
Vraag me af of zodra ze Z2 van snelheid verhogen, ze ook alles-in-1 plus in snelheid verhogen.
Aangezien ze praten over "Dubbele snelheid".
 
Er gaat een minimale verplichting op @home rusten omZ2 te verhogen nu diverse klanten geen alles in 1 pakket kunnen aanschaffen omdat ze in een gebied zitten waar Ziggo de analoge kabel niet levert
 
Dat het een verplichting is zie ik niet zo..

Ik denk dat je meer cogas aan moet kijken dan Ziggo.. Misschien is het mogelijk toch een bundel af te nemen en te betalen zonder dat ziggo de tv aansluiting levert.

Per saldo ben je dan wel meer kwijt omdat je dan en voor tv bij ziggo betaald als nog een keer tv aan Cogas..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan