• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn snelheid word verhogd 50 mb en in het najaar in amersfoort enschede meppel maastricht tilburg en heerhugowaar zelfs al 120mb
 
Net mail gehad..

Gefeliciteerd! De nieuwe snelheid van jouw Alles-in-1 Extra abonnement wordt 50 Mb/s

Ziggo wenst je heel veel plezier met je nieuwe internetsnelheid. Om van je nieuwe snelheid te kunnen genieten, sturen we je vóór 31 augustus 2009 een nieuw modem toe. Dit modem kun je eenvoudig zelf aansluiten. En voor zowel je nieuwe snelheid als het nieuwe modem betaal je niets extra’s.

Ik ook (rondom 20:07) :applause: Best leuk hoe ze het presenteren...
 
Net een mailtje ontvangen van Ziggo...

Je moet een Link openen (werkt heel slecht) en dan zie je
een Pagina met een Doos en op die Doos staat mijn naam...

Dan staat er nog een tekst op de site (slecht te lezen)
dat het nieuwe Modem voor 31 Augustus wordt geleverd..

Moet ik nu blij zijn dat het nog 2 maanden gaat duren...
Duurd het misschien zolang dat ik de 50 oversla en meteen 80 heb..
:pompom::pompom::pompom::pompom:

Bert, dat mailtje heb ik ook vanavond ontvangen, vóór 31-8 zou ik het nieuwe modem krijgen.(heel leuk gedaan met Google earth en helicopter)
Je kon ook meteen een nieuwe, snelle router bestellen (WL-342 Sitecom Wireless Router 300N X3 Emotion) van 79,00 voor 49,00 euro.
Prijs is niet verkeerd toch?
We wachten verder af.
 
Ik heb dit topic geopend omdat ik dacht dat ik er een kreeg, helaas was het een oude, nu krijg ik net een mail ook met een leuk filmpje ( wat er echt goed uit zag) dat ik vanaf juli 50mb/s doen en 5 mb up krijg, en mijn nieuwe modem wordt mij toegestuurd. `1689 hier. Heel blij mee maar wel zonde van het modem lijkt mij voor 3 maanden maargoed.......:pompom::pompom:
 
Om van je nieuwe snelheid te kunnen genieten, sturen we je vóór 31 augustus 2009 een nieuw modem toe.

Kom maar op met die nieuwe modem!!!
De animatie werkte niet in Safari, maar in FF perfect.
Erg leuk met de google maps er onder en je eigen huis te zien! Leuk gedaan!!
 
Kun je lang blijven kijken

Hier net een email gehad met een button erin.
Aanklikken gaf een leuk videofilmpje met de mededeling dat Ziggo binnenkort een cadeautje afleverd op mijn huisadres.
Ik moet eerlijk zeggen dat de email met het bijbehorende filmpje mij bijzonder aansprak.
Nu uitkijken naar de postbode.....

31 augustus duurt nog 55 dagen...

Ik ga eerst maar eens op vakantie :wink:
 
Ik heb gisteren ook een emailtje binnen gehad, met de mededeling voor 31 augustus. Ik ben benieuwd of ziggo aan die datum zich houd.
 
Ook hier de email gehad met de zelfde medeling die de anderen ook vermelden.
Ontvangst modem voor 31 augustus, nou we zien vanzelf wanneer hij komt.
postcode gebied 9411
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan