• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
cisco decoder

ik lees net op het forum dat ze erg veel problemen hebben om de mensen die de cisco "gewoon" besteld hebben te beleveren. Zou dit dan ook voor ons gelden en moeten wij als testers dus ook zo lang wachten? Ik ben nu echt wel nieuwsgierig hoe de cisco werkt.
 
ik lees net op het forum dat ze erg veel problemen hebben om de mensen die de cisco "gewoon" besteld hebben te beleveren. Zou dit dan ook voor ons gelden en moeten wij als testers dus ook zo lang wachten? Ik ben nu echt wel nieuwsgierig hoe de cisco werkt.

Ik zag er woensdag bij de MediaMarkt in Den Haag nog heeeeeele stapels liggen :wink:
 
:no: Daar hebben de testers niets aan, want die krijgen de cisco (tegen 150 euro borg) 3 maanden gratis.

ik snap zit er zelf ook op te wachten..maar wou alleen aangeven dat er nog her en der wel wat voorraad is (blijkbaar worden de smilies niet meer gelezen hier :cry:
 
ik snap zit er zelf ook op te wachten..maar wou alleen aangeven dat er nog her en der wel wat voorraad is (blijkbaar worden de smilies niet meer gelezen hier :cry:
Ik heb je smiley wel gezien, maar snapte (en snap eigenlijk nog steeds) niet de relatie tussen de voorraad bij de mediamarkt waar de cisco te koop is voor 399 euro en het nog niet geleverd zijn van de gratis cisco door Ziggo. Het feit dat de mm voorraad heeft, hoeft toch niet te betekeken dat ziggo ook een voorraad heeft.
 
Ik heb je smiley wel gezien, maar snapte (en snap eigenlijk nog steeds) niet de relatie tussen de voorraad bij de mediamarkt waar de cisco te koop is voor 399 euro en het nog niet geleverd zijn van de gratis cisco door ziggo. Het feit dat de mm voorraad heeft, hoeft toch niet te betekeken dat ziggo ook een voorraad heeft.

nevermind... heb nix gezegd..
 
is het reeel dat ik er van uit mag gaan dat het "traject" van 3 maanden ook echt 3 maanden mag gaan duren?

zo als ik lees heeft niemand de ontvanger al gekregen en ik denk dat ziggo de start berekend vanaf 1 jan.

ik vind het persoonlijk ook niet een al te beste beurt dat de decoders niet op tijd binnen zijn. men schrijft immers dat de ontvanger zodra de borg ontvangen is de decoder wordt verzonden.

(quote) Wanneer krijg ik de ontvanger? Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt de ontvanger naar je huisadres gestuurd. De ontvangers worden één keer per week verstuurd. ..(unquote)

mischien een apart klachten draadje voor test-trajecters om daar ervaringen/klachten in samen te voegen een iedeetje?
 
is het reeel dat ik er van uit mag gaan dat het "traject" van 3 maanden ook echt 3 maanden mag gaan duren?

Hoe korter hoe liever, want dan is het des te eerder het voor iedereen een goed pakket... (ja ik snap dat dit iets anders is dan je eigenlijk bedoelde met de vraag :wink:)
 
is het reeel dat ik er van uit mag gaan dat het "traject" van 3 maanden ook echt 3 maanden mag gaan duren?

zo als ik lees heeft niemand de ontvanger al gekregen en ik denk dat ziggo de start berekend vanaf 1 jan.

ik vind het persoonlijk ook niet een al te beste beurt dat de decoders niet op tijd binnen zijn. men schrijft immers dat de ontvanger zodra de borg ontvangen is de decoder wordt verzonden.

(quote) Wanneer krijg ik de ontvanger? Zodra wij je betaling hebben ontvangen, wordt de ontvanger naar je huisadres gestuurd. De ontvangers worden één keer per week verstuurd. ..(unquote)

mischien een apart klachten draadje voor test-trajecters om daar ervaringen/klachten in samen te voegen een iedeetje?
in de brief stond dat de test tot april duurde
ik heb een aantal keer een mailtje verstuurd naar het speciaal hiervoor ingestelde email adres.
Maar helaas heb ikhier nooit een antwoord op gekregen
De start van de test gaat dus moeizaam.
ik hoop voor jullie dat het beter gaat lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan