• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Einde Previewperiode (E19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier hetzelfde verhaal

Inmiddels al meerdere keren gebeld met klantenservice, 4 emails gestuurd met verzoek tot activeren van mijn 2e smartcard. Mail terug gekregen dat het binnen één werkdag alsnog zou moeten werken. Inmiddels ruim één week verder en nog steeds de bekende e19 melding. Balen dat dit zo moeilijk verloopt bij ziggo. Mijn oude @home kaart werkt wel gewoon en staat ook geregistreerd in MIJN ZIGGO.
 
evenals hier

Ben het ook al helemaal zat lukt mij niet om smartcard aangemeld te krijgen, al zeker 8 keer gebeld en vertelden allemaal vriendelijk dat het nu echt zou worden opgelost. nu maand verder nog niks. ben nu op punt om het op te geven en te kijken naar alternatieven. :giveup:of nog maar een keer weer bellen????
 
Ben het ook al helemaal zat lukt mij niet om smartcard aangemeld te krijgen, al zeker 8 keer gebeld en vertelden allemaal vriendelijk dat het nu echt zou worden opgelost. nu maand verder nog niks. ben nu op punt om het op te geven en te kijken naar alternatieven. :giveup:of nog maar een keer weer bellen????

Stuur je gegevens klant + smart card nummer even door aan TVDigitaal. Hij kan controleren of je aanvraag on hold staat en kan evt de kaart activeren conform je aanvraag.
 
Toch jammer dat ze dat aan de telefoon dan niet kunnen regelen voor je.. zou toch moeten kunnen ofniet?


zou wel moeten ja, er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die het ook niet voor elkaar krijgen via de reguliere weg, maar ik ben blij dat er mensen zijn zoals TVdigitaal, daardoor krijg ik de indruk dat er ook mensen werken die zich wel verantwoordelijk voelen voor hun werk!
 
zelfde probleem

Zelfde probleem hier. Bij mijn alles in 1 pakket plus kreeg ik een humax ontvanger en een smartcard. Nummer smartcard netjes opgestuurd. Maar na een aantal weken is de preview periode op alle zenders verlopen......vreemd hoor. In mijnziggo staat die ook niet aangegeven als actief.

Gelukkig heb ik nog een andere smartcard en samsung decoder waardoor ik gewoon tv heb. Maar niet meer in de slaapkame rnu :( Heb ziggo mailtje gestuurd, ze reageren bij mij meestal wel.
 
Geinig

1 keer mailen en opgelost, heb nu weer tv met beiden smartcard.

Overigens ik krijg altijd antweoord op mijn mails aan ziggo. Denk dat het ook vaak te maken heeft met duidelijk zijn. Sommige mensen zijn niet duidelijk!
 
Ik las hier op het forum dat de preview periode uitgebreid zou zijn omdat veel mensen te laat hun kaart insturen en dat men wel tot de kerst film 1 en zo kon kijken.

Nou da's in elk geval een fabeltje,netjes op tijd zijn gewoon mijn abonnementen verwerkt en krijg ik de E19 melding op de Film 1 en andere kanalen.

Jammer, wilde wel wat meer kijken maar heb er door omstandigheden geen tijd voor gehad,moet ik sommige berichten maar met een flinke korrel zout nemen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan