• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Frequentie wijzigingen netwerken Noord en Oost Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel de juiste netwerkcode en frequentie ingevuld?

Klik hier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is wel ja:


postcodes: 9501 t/m 9503
Frequentie: 369.00
Netwerknr : 9700

Heb eigenlijk alles wat ik zo kon bedenken nu al dubbel gecheckt, helaas nog geen oplossing kunnen vinden :p
 
De decoder al gereset( stroom er even af) ?
Dan opnieuw laten zoeken.
 
Als het goed is wel ja:


postcodes: 9501 t/m 9503
Frequentie: 369.00
Netwerknr : 9700

Heb eigenlijk alles wat ik zo kon bedenken nu al dubbel gecheckt, helaas nog geen oplossing kunnen vinden :p
postcodes: 9501 t/m 9503
frequentie: 369.00
Netwerknr: 9600 ipv 9700
 
Oh my god, ik heb niet eens gezien dat ze dat Netwerknummer veranderd hadden in 9600 voor mijn postcodegebied, vreemd :oops:

Nu werkt het inderdaad weer perfect.
Bedankt Barbarian! :thumb up:
 
Oh my god, ik heb niet eens gezien dat ze dat Netwerknummer veranderd hadden in 9600 voor mijn postcodegebied, vreemd :oops:

Nu werkt het inderdaad weer perfect.
Bedankt Barbarian! :thumb up:

Graag gedaan, blij dat het weer werkt :)
 
Ik zit in postcodegebied 9451 en heb nog steeds een BER van tussen de 100 en 600 en dus haperend beeld en freezes op kanalen 101 t/m 103 (Film 1). Niks veranderd aan de bekabeling of wat dan ook, het werkte altijd perfect. Alle instellingen gecontroleerd, PVR (Humax 9200c) opnieuw gestart, niks heeft effect.
 
Problemen Film1,1,1.2.1.3 en film1+1

Hallo Allemaal

Ik heb sinds 5 dagen een wat vreemd probleem.
Ik heb een abbonement op het Film1 pakket,maar er geven er maar een paar beeld.

Op Film 1,1.2.1.3 en film 1+1 krijg ik een e 48 melding,terwijl action wel werkt en HD ook.

Ik heb de juiste netwerk code:369.00 en 9003,andere zenders werken allemaal wel

Ik woon in Hattem.

meer mensen met dit probleem?en wat is de oplossing,kabels zijn pas vernieuwd

Gert Passmann
 
Humax IRHD-5000C

Goedeavond,

Vorige week net als velen de bekende freezes gehad en het niet kunnen kijken naar bepaalde zenders. Dit omdat Ziggo frequentie wijzigingen heeft doorgevoerd.

Mijn digitale ontvanger gereset na het lezen van dit forum. Voor de reset deed hij het prima maar nu lijkt het alsof de update die ik enige tijd geleden heb gedraaid er niet meer opzit. Hij doet er erg lang over om op te starten (zo'n 15 a 20 seconden) en erg lang om van zender naar zender te zappen. Ook is de klok verdwenen die hij had op het moment dat hij op standby stond. Zijn er mensen die dit probleem herkennen of weet iemand hoe dit op te lossen ? Verder geen problemen tegengekomen met deze ontvanger, dus een tevreden gebruiker (van de ontvanger dan :wink: )

Alvast bedankt.

Groet Pat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan