• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
CeeS zei:
In mijn brief ook niet, maar ik heb een power-bundel met telefonie erbij dus en die wordt goedkoper ipv duurder. Vandaar dat de downgrade optie misschien niet genoemd wordt.

Of dat voor de bundels ook mogelijk is is mij nog niet duidelijk nu.
Had ik niet ergens gelezen dat voor bundels een jaar contract van toepassing is? Misschien dat Multikabel daarom geen downgrade aanbod doet aan bundel abonnees?

Het kan natuurlijk ook zijn dat Multikabel zich niet gerealiseerd heeft dat er klanten zijn met een Power bundel die de nieuwe snelheid van 4000 kbps van de Family bundel snel genoeg vinden en daarom willen downgraden ondanks de snelheidsverhoging en de prijsverlaging van de Power bundel.
 
The_Doman zei:
Multikabel zei:
25 Juli 2007
Uw Power abonnement wijzigt

Indien u niet akkoord bent met de wijziging kunt u uw contract schriftelijk opzeggen tot uiterlijk 31 augustus a.s. Wilt u wel abonnee blijven, maar liever overgaan op een ander internetabonnement? Dan kunt u tot 31 augustus 2007 kosteloos overstappen naar ons Family abonnement of onze Familybundel.
Dit kunt u doen via https://service.multikabel.nl. Meer informatie over onze abonnementen vindt u op www.multikabel.nl
Wat uit dit stukje ook duidelijk wordt is dat Power abonnees niet onbeperkt mogen downgraden. Overstappen naar bijvoorbeeld Easy lijkt niet toegestaan. Hoe zal dat zitten bij de X-tra abonnees, mogen die ook alleen kosteloos downgraden naar Power, maar niet naar Family of Easy?
 
CeeS zei:
Of dat voor de bundels ook mogelijk is is mij nog niet duidelijk nu.

(Ik neem tenminste aan dat The_Doman geen Power-Bundel heeft??)

Klopt, ik heb inderdaad geen powerbundel!
Het hangt dus blijkbaar van je huidige abbo af wat voor brief je precies krijgt.
Een kennis van mij met powerbundel kreeg vandaag dus ook een brief met alleen de optie om het abbo eventueel te beëindigen.
Over downgraden werd verder niets gemeld!
 
The_Doman zei:
Een kennis van mij met powerbundel kreeg vandaag dus ook een brief met alleen de optie om het abbo eventueel te beëindigen.
Over downgraden werd verder niets gemeld!

Op zich is er voor de power-bundel abonnees geen verslechtering van de voorwaarden, en voor sommigen is het jaarcontract nog niet afgelopen. Ik vermoed dat hiervoor de downgrade dan ook niet geldt, wat dan wel logisch is omdat je als 'bonus' voor dat jaarcontract een "gratis" digitale TV ontvanger kreeg. Aan de andere kant kan iemand met een power-bundel wel zijn contract opzeggen staat in de brief, dus misschien ook wel downgraden.

Maar we hebben de vraag ook bij Multikabel gesteld voor welke abonnementen/bundels en hoe lang de "gratis-downgrade" periode geldt zodat we behalve de individuele brieven een compleet overzicht kunnen samenstellen.

Als wij daar meer over horen zullen we dat uiteraard melden.
 
powerbundel

Volgens horen zeggen kun je powerbundel (jaarabo) vroegtijdig beindigen, dus downgraden naar familybundel.

gr. Thomas
 
ArChie zei:
BenJ zei:
Multikabel heeft ons vandaag laten weten dat de aangekondigde snelheidsverhoging voor Xtra voorlopig niet ingevoerd zal worden. Dit in tegenstelling met wat Multikabel ons tijdens het overleg op 18 juni liet weten.
Nu het toch afgeblazen is ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de nieuwe snelheid van het X-tra abonnement was geworden als Multikabel de toezegging wel was nagekomen.

Ook ik ben zéér nieuwsgierig wat het zou gaan worden, ben net overgestapt van Demon naar MK Xtra voor de upload, draai eigen mail- en webserver dus de extra mailboxen en homepage ruimte kunnen mij gestolen worden.
Ik had hier juist gelezen dat we aangenaam verrast zouden worden.

Wel gefeliciteerd, verrast ben ik zeker met € 839.40 per jaar

- eigen mail en toch nog door de spam en virusscanner gehaald worden

Oscar
 
BenJ zei:
De MGV heeft al om opheldering over Xtra gevraagd. Wij staan nu gigantisch in ons hemd.

Ik zie net op de site van Multikabel, dat de quota van de newsserver van
100 Gb naar 200 GB gegaan is voor X-tra klanten ..

Dat is nog een schrale troost voor de X-tra klanten...
 
Ppaul zei:
Ik zie net op de site van Multikabel, dat de quota van de newsserver van
100 Gb naar 200 GB gegaan is voor X-tra klanten ..

En zo te zien naar 100GB voor Power (was 75)....

Voor de volledigheid wat er nu staat voor news:

Entree: 5Gbyte
Easy: 10Gbyte
Family: 50Gbyte
Power: 100Gbyte
Xtra: 200Gbyte
 
Zijn we weer mooi klaar mee hier...

Waarom pakken ze keer op keer de klanten die de duurste abo's afnemen ?

Ik weet nog wel dat de vorige upgrades xtra ook steeds 1 a 2 maanden achter liep. Nu een prijsverhoging voor minder (in mijn geval)

- Mail van MK gebruik ik niet
- Telefoon wil ik niet (niet betrouwbaar genoeg, en kunnen niet 2 nummers bieden)
- Nieuwsgroep gebruik ik ook niet (Eweka gaat veel beter nl.)
- Homepage gebruik ik niet

Al met al weer genaaid door mijn MK vrienden.
Ben net bijgekomen van de prijsverhoging van mijn digitale pakket waar ze de kanalen weer zo ingedeeld hebben dat je toch altijd het totaal pakket neemt. Bij elkaar pakken ze zo toch weer ruim 10€ voor minder.

Wel fijn om zo met je trouwe klanten om te gaan.. Ben er inmiddels behoorlijk klaar mee dat dit keer op keer het geval is..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan