• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update aangaande certificering Philips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuses voor de verwarring die ik heb veroorzaakt (Enkele posts terug) over nieuwe firmware.
(Ik las iets over firmware met als releasedatum '09-2009' en ging er automatisch van uit dat dit de nieuwste firmware was.)
Kijk, hier kan Ziggo nog iets van leren, en dan vooral Gradus Vos.
 
Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid:wink: Eerst al de Troonrede bekeken (analoog :sad: ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer:cry::cry::cry:
 
Ik voel me vandaag toch lichtelijk genaaid:wink: Eerst al de Troonrede bekeken (analoog :sad: ) met allerlei rampspoed en ellende en dan op dit forum diverse meldingen zien van mensen die hun Ziggo DTM binnen hebben terwijl ik nog niet eens een spoor van zekerheid heb of mijn CI+ compatibele Philips 8404 ooit door de certificatiefase komt. En dan is het ook nog geen eens mooi weer:cry::cry::cry:

Het is gewoon 3 maal niets... Met name het slechte weer.

Gert.
 
Beste anoniem,

Zolang we met de Philips TV’s niet digitaal naar Ziggo kunnen kijken, zullen we het met analoog moeten doen. Alleen is Ned 1 in HD te ontvangen zonder CI+ card.
Echter is nu het “probleem” dat als de digitale en analoge zenders worden geladen, de digitale zenders op plaats 1 t/m bv 100 de HD kanalen van 100 t/m bv 200 en de analoge zenders pas op plaats 2002 en verder worden geplaatst.
Komt deze locatie vanuit Ziggo of van Philips? Om nu ned 2 analoog naar locatie 2 te verplaatsen moeten er 402 stappen afgelegd worden om te herordenen. En dit geld dus voor iedere analoge zender die we willen verplaatsen..
Waarom zitten de analoge zenders bv niet van 200 t/m 300??

De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)
 
De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)

Kan ik die testversie ook krijgen?
Ik bied 5 euro :)
 
Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?
 
Ik heb ff gekeken op Tweakers.net. Daar heeft iemand het over het inmiddels bekende verhaal van een 'niet-geldig certificaat'.

Mag ik er in al m'n onschuld, onwetendheid en onwijsheid vanuit gaan dat Ziggo de CI+ toestellen van Philips actief blokkeert?


dat dacht ik niet.
 
Authenticatie

Heb vanavond een CI+ cam getest op een pfl5604H/12 met de standaard fabriekssoftware (weet niet welke). Maar de eerste stap van de authenticatie van de Cam werkt al niet. Heb alleen NED1.
Ben maar niet gaan klooien met eventueel op het net te downloaden software.
Tis niet mijn eigen tv namelijk.

We wachten af op de officiele software.
 
De testversie die wij gebruiken volgen de nummers zoals wij ze gebruiken voor digitale TV. Philips hanteert zelf een eigen indeling voor analoge TV en de Radiokanalen.

Philips verwacht dat ze het bestaande probleem (niet functioenren met een CI+ CAM) over een aantal weken opgelost hebben. Ik wacht nog een serienummers, aan de hand daarvan kan bepaald worden in welke groep je TV valt (wel of geen directe ondersteuning CI+)

Wel apart dat het een aantal weken gaat duren terwijl jullie eigenlijk gewoon in al in het bezit zijn van de oplossing. Ik ga ervan uit dat er nog wat getweakt moet worden aan die testversie, maar dat hoeft als tussen-oplossing ook niet heel lang te duren...

Misschien kunnen de mensen waarbij de CAM wel of niet werkt posten in welke week de TV is geproduceerd, uit welke fabriek hij komt (volgens mij heb je zowiezo Hongarije en Belgie) en eventueel ook serienummer? Misschien kunnen we er dan zelf al achter komen hoe het zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan