• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco 8455DVB Oud @home

Status
Niet open voor verdere reacties.
de 2-gats dozen geven juist problemen en deze zullen dan ook met het aansluiten van een vod box vervangen dienen te worden door een tras1000 doos




Zonder provisioning heb je 2 dagen EPG. Provisionen kun je doen op een 2-gatsdoos mits je in voormalig Casemagebied woont en in een plaats woont waar interactief mogelijk is. Momenteel zal provisionen niet lukken omdat we tot 12 december bezig met het netwerk aanpassen.
 
Ik heb hem en hij werkt!! Wel een paar keer de freq. opnieuw moeten proberen.

Prima beeld, vooral Sport1HD. EurosportHD heb ik nu in 4:3 formaat. Hoe verander ik dat?

Hoe zie ik of een kanaal DD audio heeft? Ik zie op de receiver niks veranderen. Ik heb hem met HDMI op m'n LCD aangesloten en van daaruit met optische kabel naar m'n receiver.
 
Multikabel

Hiero in oud Multikabel gebied.
Interactieve televisie besteld via Ziggo.nl (kon in ene).
En in één week de decoder binnen (i.t.t. alle verhalen in de thread "hoe lang wacht jij al op de Cisco").

Alles werkte perfect. Heb wel de bijgeleverde versterker aan gesloten. 1-gats doos had ik aan de muur.
Bij de installatie staan standaard de Casema waarden ingevuld.
Dus frequentie en netwerknummer van Multikabel ingevuld.

De Interactieve TV installatie bij opstarten geeft een foutmelding. Had ik verwacht, ik kijk immers vaak op dit forum.
Maar iedereen kan nu gewoon de decoder bestellen buiten Casema-gebied. En niet iedereen kijkt op dit forum.

Waar ik me wel aan stoor is dat de decoder elke keer bij het opstarten iTV wil gaan installeren. Is hier niks tegen te doen?:?:
 
Waar ik me wel aan stoor is dat de decoder elke keer bij het opstarten iTV wil gaan installeren. Is hier niks tegen te doen?:?:

Of wachten tot interactieve tv ook buiten het casema gebied beschikbaar komt, of verhuizen naar casemagebied :oyeah:
 
DD uit Cisco

Ik heb ook de Cisco via HDMI naar mn LCD (philips 32PF9731) en vanuit de tv met digital coax naar de versterker.

Werkt perfect. Merk wel dat je lipsync op 10ms moet zetten.
 
Wordt deze nu inmiddels al ondersteunt door Ziggo in @home gebied?
Ik wil namelijk een firmware update hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan