• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

problemen News-server??

  • Onderwerp starter LouisBouwman
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi!

Het gaat om deze post:
Prison Break Season 4 Disc 4 NTSC Custom NL Subbed DVDR-SS2Gohan 2nd Try

Gelukkig heb ik m via een payserver (proefabbo) wel gewoon kunnen binnenhalen. Die post kon ik via de Ziggo / athome server niet compleet binnenhalen, bij rar20 tot en met rar 47 ging het mis (article not found) terwijl alle andere delen wel gewoon volledig binnen waren te halen. Via de payserver lukte het wel, dus vandaar mijn conclusie dat er met de server(s) van ziggo / athome toch iets niet helemaal pluis was of is !!

NZB https://www.nzbindex.nl/?go=collection&release=11964027

Deze kan ik gewoon downloaden? BEdoel je die?

Bye,
Raymond.
 
Nee, die bedoel ik niet. Het gaat om de ss2gohan versie. Ik wacht normaal altijd op die versie. De eerste post van hem mislukte, daarna heeft hij dezelfde gepost met de opmerking 2nd try. Zoals ik al zei lukte het niet om die post binnen te halen. Ik heb ook meerdere mensen gesproken die ook via de home/ziggo server(s) geprobeerd hebben dezelfde post binnen te halen wat hun ook niet lukte (dezelfde bestanden van r20 tot r47 waren niet te vinden). Alleen via een payserver lukte het wel. Denk dan toch dat het aan de server(s) van ziggo / athome heeft gelegen. Ook de downsnelheid van die server(s) valt bij mij soms helemaal terug naar 350 KB, terwijl de payserver wel gewoon bijna max snelheid heeft +- 2300 KB. p.s. hier de link naar de juiste nzb: https://www.nzbindex.nl/index.php?go=collection&release=12029006
 
Hi!

Nee, die bedoel ik niet. Het gaat om de ss2gohan versie. Ik wacht normaal altijd op die versie. De eerste post van hem mislukte, daarna heeft hij dezelfde gepost met de opmerking 2nd try. Zoals terug naar 350 KB, terwijl de payserver wel gewoon bijna max snelheid heeft +- 2300 KB. p.s. hier de link naar de juiste nzb: https://www.nzbindex.nl/index.php?go=collection&release=12029006

Ik download zonder issues r21 vanaf Multikabel. Zal hem zo even laten lopen maar komt hier prima binnen.

En overigens ook gewoon met maximale speed, voor mijn lijntje.

Bye,
Raymond.

Update: Alles binnen, hoefde um niet eens te parren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb t even geprobeerd, maar bij mij komen ze nog steeds niet volledig tot helemaal niet binnen ?
Voorbeeld.jpg


zoals je ziet, t werkt gewoon niet ! Ook de snelheid is echt beroerd. net geen 400 KB. Waardeloos, terwijl de payserver gewoon 2300KB haalt ?
 
Compleetheid laat inderdaad wel te wensen over:





Snelheid is wat wisselvallig, maar wel altijd > 90% van de geadverteerde snelheid (heb Z2).
 
Hi!

Ik heb t even geprobeerd, maar bij mij komen ze nog steeds niet volledig tot helemaal niet binnen ?

zoals je ziet, t werkt gewoon niet ! Ook de snelheid is echt beroerd. net geen 400 KB. Waardeloos, terwijl de payserver gewoon 2300KB haalt ?

En again, das niet generiek. Ik vind het prachtig als je denkt dat het de 'news server' is. Maar delay zit onderweg. Is voldoende capaciteit op de spool servers.

Ik kan hem gewoon ophalen, compleet en snel. Dus zeker niet voor alle gebruikers zo. Ik kan het niet matchen verder. Ik kan hem downloaden zegmaar.

Bye,
Raymond.
 
Heb ook ff gekeken en ik kan ze ook downloaden..
de second try van gohan want de eerste was niet goed.

Snelheid is ook ok.. en de beschadigte bestanden kun je repareren
met de meegeposte Par2 bestanden.. Dus hier geen probleem.

newnews.home.nl
 
Heb ook ff gekeken en ik kan ze ook downloaden..
de second try van gohan want de eerste was niet goed.

Snelheid is ook ok.. en de beschadigte bestanden kun je repareren
met de meegeposte Par2 bestanden.. Dus hier geen probleem.

newnews.home.nl

Leuk dat je de beschadigde bestanden kunt repareren, maar als je die bestanden niet binnenkrijgt val er ook niks te repareren. Vinden jullie het dan op zijn minst niet raar dat ik via de servers van ziggo/home de bestanden niet gevonden krijg en via een payserver vervolgens weer wel. Ik snap er niks meer van. Maar goed, ik weet nu dat het via een andere weg ook weer wel binnen te halen is.
P.S. de snelheid via ziggo of home servers is nog steeds beroerd. Ook zijn die snelheden niet echt stabiel, zo down ik met 1500 en dan zakt het ineens weer in naar 350.
 
Hi!

Leuk dat je de beschadigde bestanden kunt repareren, maar als je die bestanden niet binnenkrijgt val er ook niks te repareren. Vinden jullie het dan op zijn minst niet raar dat ik via de servers van ziggo/home de bestanden niet gevonden krijg en via een payserver vervolgens weer wel. Ik snap er niks meer van. Maar goed, ik weet nu dat het via een andere weg ook weer wel binnen te halen is.
P.S. de snelheid via ziggo of home servers is nog steeds beroerd. Ook zijn die snelheden niet echt stabiel, zo down ik met 1500 en dan zakt het ineens weer in naar 350.

Welke news client gebruik je en heb je de specifieke settings daar ook gedaan? Specifiel mbt tot de group commando's....

Bye,
Raymond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan