• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hickups

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik merk zo ook nog steeds op.
Frequentie kan ik niet veel over zeggen. Niet veel tv gekeken de laatste dagen.
 
Net nog op Nederland 3 tijdens voetbal tot 3 keer toe:cry:

Hoop dat het snel een keer opgelost wordt,
 
Net nog op Nederland 3 tijdens voetbal tot 3 keer toe:cry:

Hoop dat het snel een keer opgelost wordt,
Vanavond tijdens het journaal op nederland 1 om 6 uur ook 2 keer, dolby 2.0 verdwijnt van mijn receiver,gevolgd door NO INPUT,dan weer dolby 2.0 en daar is het geluid weer.
De dolby stream valt gewoon weg en het volume is nog steeds even zacht.
Alleen kan ik bij mijn tv de boel niet meer op PCM zetten...
 
Bedankt voor de input.
Probleem m.b.t. het Dolby Digital geluid op Nederland 1,2 en 3HD is nog steeds (opnieuw) in onderzoek in "Hilversum". Zodra er wat te melden is plaats ik dit hier.
 
In postcodegebied 2332PH ook hickups, maar veel en veel minder dan in het begin.
Opvallend is dat de hickup langer duurt.
JanvdB
 
7906. Ik heb hier sinds kort ook af en toe last van wegvallend audio op tv, via de humax 5050 decoder op dd bij de Nederlandse HD zenders.

Bovendien net ontdekt dat radio geluid ook wegvalt en pas na zenderwisseling weer terugkomyt.
 
7906. Ik heb hier sinds kort ook af en toe last van wegvallend audio op tv, via de humax 5050 decoder op dd bij de Nederlandse HD zenders.

Bovendien net ontdekt dat radio geluid ook wegvalt en pas na zenderwisseling weer terugkomyt.

M.b.t. dolby digital geluid, dit gaat al fout in Hilversum en men heeft al wat aanpassingen gedaan alleen probleem is nog niet opgelost en daar nog in onderzoek. zodra er meer bekend is plaats ik het hier.

Radio probleem wat jij meld komt me direct niet bekend voor maar gaan we zelf na kijken. Heb je dit op alle digitale radiozenders of op een enkele?
 
M.b.t. dolby digital geluid, dit gaat al fout in Hilversum en men heeft al wat aanpassingen gedaan alleen probleem is nog niet opgelost en daar nog in onderzoek. zodra er meer bekend is plaats ik het hier.

Radio probleem wat jij meld komt me direct niet bekend voor maar gaan we zelf na kijken. Heb je dit op alle digitale radiozenders of op een enkele?


Zenders: main event, Radio 2, Radio 3 FM gecheckt. Lijkt dat het probleem bij alle zenders voorkomt. Moet wel zeggen luister zelf weinig naar radio, dus heb het zelf niet eerder bemerkt. Maar volgens huishoudster gebeurde het al eerder. Humax 5050 is sinds vandaag door mij ingesteld op pcm.
 
Ook in postcodegebied 2332ph, soms een onderbreking in het radiogeluid.
Ik luister vaak naar de Cool Jazz zender.
De onderbreking is m.i.z. niet te vergelijken met een hickup.
De onderbreking duurt n.l. veel langer( ongeveer 5 seconden).
Vr.gr. JanvdB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan