• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft nog steeds een telefoonstoring in @Home gebied?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je dat geprobeerd? Je zei vandaag nog
Er is zelfs geen adres te vinden waar ik mijn klachten schriftelijk naar toe kan sturen.
en daaruit volgt van niet.
 
Begrijp je verwarring:
De gewone klachtenprocedure hebben via alle kanten benaderd en krijgen nergens een reactie waar je iets mee kunt. Het adres dat je gaf, geeft überhaupt geen reactie. Daaruit ontstaat de nodige frustratie van onze kant. Bedoel eigenlijk dat er geen afdeling/persoon/functionaris/whatever is, die je persoonlijk kunt aanspreken/benaderen/schrijven waarbij je het gevoel zou kunnen krijgen dat er iets met je probleem gedaan wordt. Alles is erg anoniem en geeft ons het idee dat er ook echt niets gedaan wordt en het ze ook geen donder kan schelen.
 
YES

Ik weet niet welke functie je bij Ziggo hebt, wie je achter de lurven hebt gezeten: maar onze telefoon doet het vandaag!
We werden eerst op onze mobiel gebeld dat het voor elkaar zou komen en dat ze komende week contact met ons opnemen over alle mobiele onkosten die we dit jaar hebben gemaakt!!!!
Mijn dank is heel groot!!!!:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan