• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt erop dat de @home gebruikers hoe dan ook een fikse achterstand krijgen/hebben in de overgang naar Ziggo laat staan dat we allemaal naar dezelfde paketten overkunnen. Ziggo handelt naar mijn mening niet netjes af. Waarom moeten wij als @home-gebruikers zo lang wachten???? Men wist toch dat vorige week vrijdag men overging op Ziggo?????

Waarom nog steeds al die verschillen van klant tot klant waarbij de een het kennelijk allemaal beter voor elkaar kan krijgen dan de ander.
 
Het lijkt erop dat de @home gebruikers hoe dan ook een fikse achterstand krijgen/hebben in de overgang naar Ziggo laat staan dat we allemaal naar dezelfde paketten overkunnen. Ziggo handelt naar mijn mening niet netjes af. Waarom moeten wij als @home-gebruikers zo lang wachten???? Men wist toch dat vorige week vrijdag men overging op Ziggo?????

Waarom nog steeds al die verschillen van klant tot klant waarbij de een het kennelijk allemaal beter voor elkaar kan krijgen dan de ander.


Ik heb dus zoals ik al eerder schreef zaterdag gebeld met ziggo.
En mij dus aangemeld voor de alles in 1.
De medewerker zei dus dat @home klanten zoals ik dus gewoon kunnen doen, het enige maar is dat dus de snelheid van internet pas in midden/ eind Juni omhoog gaat.
Dus ja lang wachten het is maar net hoe je het ziet. je accepteerd dat of niet.
Ben wel benieuwd dus hoe lang het duurt dat je de decoder en evntuele papieren ontvangt.
 
Ja Bordewolf dat heeft idd ook mijn instemming, als je alles al zover van tevoren weet, dan hadden ze de overdracht van de klanten ook al lang van te voren kunnen voorbereiden. Immers???


Dat klopt maar ja verschillende systemen koppelen kost nu eenmaal tijd.
Ze hadden er mischien wel eerder me kunnen beginnen
 
Ziggo wil ons niet aan de bundels, tenminste in mijn specifieke geval weinig van gemerkt nog...:shock::?

Maar on topic: ik denk dat er best nog een aantal alles in 1 pakketten bij komen
 
Heb zojuist contact gehad. Cogas klanten kunnen nog geen bundel afnemen omdat zij geen TV basis afnemen.:x Cogas klanten zijn gebonden aan Cogas mbt het analoge TV signaal.
 
Verwerking aanvraag Alles in 1Basis lijkt vertraging op te lopen

Ziggo wil ons niet aan de bundels, tenminste in mijn specifieke geval weinig van gemerkt nog...:shock::?

Op 18 mei j.l. heb ik Alles in 1 Basis pakket aangevraagd en dit al vast optimistisch in mijn profiel gezet.
Mij was toegezegd door Y dat mijn aanvraag binnen 5 werkdagen verwerkt zou worden.
Ik had dan ook vandaag een brief van Ziggo verwacht waarin e.e.a. bevestigd werd. Ook zijn mijn produkten op Mijn Ziggo nog niet aangepast.

Ook heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn vragen hierover via formulier website. :cry:
 
Wij hebben vorige week zaterdag dig.televisie aangevraagd (moeten wel 39.95 euro betalen) en zijn gebruiker van internet en telefonie van @home.
Nu konden we volgend de mevrouw van de klantenservice ons abonnement ook laten omzetten naar het Alles in ! plus pakket.
Dit hebben we gedaan.
Woensdag toch even gebeld met de klantenservice wat de status van aanvraag was, konden ze geen antwoord op geven. :?
Gisteren weer gebeld, want we hebben geen bevestiging gekregen van de aanvraag voor dig. televisie.
Mevrouw deze had u allang binnen moeten hebben, ik zeg nou die hebben we dus niet.
Op zich niet zo erg, dus ik vraag hoe het dan zit met de aanvraag daarvoor.
Mevrouw ik zie hier dat het is ingevoerd u moet binnen 14 dagen uw decoder ontvangen.
Daarna heb ik gevraagd hoe het zit met mijn aanvraag voor het alles in 1 pakket, wanneer deze ingaat enzo.
Mevrouw daar kan ik u geen antwoord op geven, dat merkt u vanzelf.
We zitten nu in een tussensysteem en ik kan niet zien wat de status daarvan is.
Ik zeg: u kunt wel zien dat ik dig.televisie heb aangevraagd en de status daarvan, maar u kunt mij niet vertellen wat de status is van mijn aanvraag naar het alles in 1 plus pakket.??
Ik zeg: meneer ik lees op het internet dat de meeste mensen netjes een datum krijgen wanneer zij overgaan.
Waarom krijgen zij dan wel een datum en ik niet, mevrouw daar kan ik u geen antwoord op geven.
Nou ik snap er niks meer van, ze kunnen bijna nergens antwoord op geven.
Ik wacht eerst wel af of de decoder deze week binnenkomt, moet voor as. zaterdag en als ik dan nog niks gehoord heb over mijn aanvraag van het alles in 1 plus pakket bel ik ze maar weer.

Maar ik moet wel eerlijk blijven, tot nu toe altijd een probleemloze tijd bij @home!!
 
Update aanvraag alles in 1 pakket

Woensdag toch even gebeld met de klantenservice wat de status van aanvraag was, konden ze geen antwoord op geven. :?

18-5-08 aangevraagd ( telefonisch) Zou binnen 5 dagen gerealiseerd zijn.
21-5-08 via web formulier vraag erover gesteld.
Zowel aanvraag nog niet gerealiseerd. Nog geen antwoord op web formulier.

Ik ben niet blij met het toenemend aantal berichten dat de helpdesk zo slecht bereikbaar is.
 
18-5-08 aangevraagd ( telefonisch) Zou binnen 5 dagen gerealiseerd zijn.
21-5-08 via web formulier vraag erover gesteld.
Zowel aanvraag nog niet gerealiseerd. Nog geen antwoord op web formulier.

Ik ben niet blij met het toenemend aantal berichten dat de helpdesk zo slecht bereikbaar is.
16 mei alles in 1 plus aangevraagd-kon niet voor bestaande klanten werd mij verteld.
ik vertelde dat dit niet waar is, de persoon beloofde mij om me terug te bellen
Die moet nog steeds bellen
om een lang verhaal kort te maken
ik heb vorige week verschillende keren contact gehad, men vertelde steeds dat ik geen aanvraag had staan en dat hij/zij het zou regelen
De een vertelde dat ik wel een decoder zou krijgen, en de ander vertelde dat bestaande klanten dit niet krijgen.
nu 10 dagen later heb ik weer gebeld, omdat ik nog steeds geen bevestigingsbrief heb gekregen.
Wat schetst mijn verbazing: ik had nog steeds geen aanvraag.
Wel kon de persoon zien dat er 6 keer een aanvraag was gemaakt, en dat Ziggo heel veel geprobeerd had om een order te maken
Dit was niet gelukt.
Hij heeft aangegeven dat hij nu wel een order heeft gemaakt.
Hoe zou het komen dat ik er niet echt vertrouwen in heb.
Hij zei dat ik wel een decoder krijg,(ook dit moet ik maar afwachten)

Eind conclusie:zeer rommelig, en het ontbreken van Factuur online is zeer lastig

Afwachten maar.
Eind van de week zou de 8 Mb er moeten zijn.
Ook dit moet ik maar rustig afwachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan