• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk decoder ontvangen en in plaats van de standaard decoder de Humax PVR gehad. Direct achteraan gebeld en ik mag deze houden als goedmakertje van Ziggo zonder bijbetaling. Zo kan het dus ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pleister alleen voor grote wonden

Ik heb ook maar direct een email verzonden waar mijn snelheidsverhoging blijft, nadat ik de decoder al 2 weken geleden ontvangen heb.

:lol: Zo'n "pleister op de wond" van 2 maanden wil ik natuurlijk ook wel :wink:

Daar heb ik wel heel wat voor moeten doen:wink:, dus je moet zo iets wel eerst verdienen. Nog een e-mail lijkt mij niet genoeg:mrgreen:
 
Ik zit in het @Home gebied, we zijn dus nog niet overgezet. Ik had inmiddels mijn abonnementen voor kabel TV en internet+telefonie wel over laten zetten naar Alles-in-1 Plus.
Factuur Online ontvang ik nog met het bedrijfslogo van @Home.
Ofschoon Ziggo de betalingen van TV-Basis en Internet Reglmatig+Basis Bellen nog apart incasseert, zie ik bij Factuur Online al wel de extra € 0.85 voordeelbundelkorting (bij gebruik van Alles-in-1 Plus) vermeld ! :-P

Inmiddels heb ik vandaag een extra Humax IR FOX-C ontvangen :lol:.
 
Overstappen naar Alles-in-1

Omdat ik in het @Home gebied woon, zijn de diensten (internet, TV Digitaal en BasisBellen) nog niet omgezet naar Ziggo. Toch geeft de Ziggo website aan dat ik op mijn adres een Alles-in-1 pakket kan aanvragen.
Kan ik bij aanvraag van een Alles-in-1 Extra pakket met het HD-installatiepakket ook kiezen voor de nieuwe Humax HD-decoder in plaats van de Samsung DCB-H360RA?
 
Bevestiging ontvangen

Vorige week heb ik een brief gekregen van Ziggo dat 4 oktober alles wordt overgezet bij mij.:roll:
Uit een eerdere mail van één van de medewerkers begreep ik dat iedereen nu in elk geval een bevestigingsbrief krijgt.

Hebben jullie ook al duidelijkheid.:eek:

Zoals verwacht, is de snelheid tot nu toe niet verhoogd. Ik controleer regelmatig:lol:
 
Decoder eindelijk ontvangen

Eindelijk is de decoder behorend bij het alles-in-een plus ontvangen. Het betreft de Samsung DCB-B270R.

Nou nog wachten op de snelheidsverhoging voor internet.....

pvd
 
Ik heb me ook laten omzetten in het alles in 1 plus pakket.
Wel hiervoor een half uur in de wacht door te bellen naar het betaalde nummer van de helpdesk omdat dat helaas niet gaat via de @home website.
Zou mijn decoder al vandaag krijgen maar was helaas niet thuis.
 
decoder al sneller binnen als eerder

Zou mijn decoder al vandaag krijgen maar was helaas niet thuis.

Dan zit er al flink vooruitgang in:roll:, want ik heb eerst eindeloos moeten wachten :evil: en er achteraan bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan