• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

update

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er een lijst met plaatsnamen in het casema gebied?
 
Alleen jammer dat daar voor ons allemaal Ziggo staat, terwijl hij graag wil weten wat vroeger Casema was...
 
is er een lijst met plaatsnamen in het casema gebied?
wel een (oud?) kaartje
veendam_kaart_gr.gif

Quote "Casema is actief in en rondom Den Haag, Amersfoort, Utrecht, Amstelveen en Breda"
 
Moet degene ook geabboneerd zijn op interactieve tv om deze update op te halen of kun je het bij iedere casema/ziggo gebruiker updaten?
 
Moet degene ook geabboneerd zijn op interactieve tv om deze update op te halen of kun je het bij iedere casema/ziggo gebruiker updaten?

Nope, is niet nodig. Binnen Casema gebied kan iedereen de update binnen halen zonder abonnement nodig te hebben.
 
Nope, is niet nodig. Binnen Casema gebied kan iedereen de update binnen halen zonder abonnement nodig te hebben.
Ook in Oegstgeest? Want ik heb gehoord van Kitaro1 dat, ook al is Oegstgeest voormalig Casema gebied, daar nog geen interactive TV enzo mogelijk is en dat in Oegstgeest de Cisco alleen nog als HD-PVR te gebruiken is.
 
Ook in Oegstgeest? Want ik heb gehoord van Kitaro1 dat, ook al is Oegstgeest voormalig Casema gebied, daar nog geen interactive TV enzo mogelijk is en dat in Oegstgeest de Cisco alleen nog als HD-PVR te gebruiken is.

De update van de firmware staat los van interactieve tv. Ook in Oegstgeest kun je de Cisco updaten.
 
Ook in Oegstgeest? Want ik heb gehoord van Kitaro1 dat, ook al is Oegstgeest voormalig Casema gebied, daar nog geen interactive TV enzo mogelijk is en dat in Oegstgeest de Cisco alleen nog als HD-PVR te gebruiken is.

Er zijn inderdaad nog delen van het netwerk van voormalig-Casema die niet geschikt zijn voor ITV.... excuus dat ik dit niet meegenomen had in mijn antwoord. :)

Ik denk niet dat ik die hier zomaar mag publiceren..... Stel die vraag anders even aan Infje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan