• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zomaar lage internetsnelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jos135



Anderhalve week geleden zomaar traag internet, filmpjes bufferen heel erg traag. Sites laden vrijwel niet.

Simpele online games willen wel maar zodra er "actie" is disconnect ik of loopt het internet vast (game gaat door maar registreert geen nieuwe acties).

Week geleden gebeld, monteur komt pas over 1 week, wil niet langer wachten.

Enige tips wat het kan zijn?

Al vaak mijn router en modem gereset, virus scans laten runnen. Niks helpt.

Heb het alles in 1 pakket van Ziggo.

Mvg,

Jos
 
Ik heb hetzelfde probleem, ergens sinds begin september (sinds Ziggo de sneleidsverhoging doorgevoerd heeft), heb ik nauwelijks internetsnelheid meer.

Heb al een paar keer contact gehad met Ziggo helpdesk, maar daar weten ze het ook niet.

Ik heb een alles in 1 plus pakket van Ziggo. Iemand suggesties?

 
Heb je deze snelheid ook als je de pc rechtstreeks op het modem aansluit? Heb je dat nog niet getest, doe dat dan ff en sluit daarbij antivirus en firewalls uit. Windows Firewall wil vaak in de weg zitten.
Hebben ze je bij de helpdesk ook verteld wat ze zagen toen ze 't modem uitlazen?
 
ik heb ook ineens sinds afgelopen week een veel lagere snelheid

en ik heb zonder router ertussen geprobeerd met en zonder firewall enzoo maar het resultaat werd er niet beter op
 
tis de nieuwe die we niet zo lang geleden hebben gekregen ivm de snelheid verhoging naar 50Mbit

maar vanochtend had ik een betere snelheid van iets over de 20 Mbit (nog geen 50 maar het was iig iets beter)
en nu is het weer erg laag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan