• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enveloppe in bovenhoek. Mail bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marijnacht

Vanochtend toen ik m'n humax aanzette kreeg ik op het TV scherm een icoontje van een envelopje in beeld.
Nieuwsgierig geworden even het menu ingedoken en daar de optie 'mailberichten' gevonden.
Echter toen ik het probeerde te openen kreeg ik een klein zwart vlakje in beeld, geen mail met tekst ofzo.

Kent iemand deze email optie? Is het voor Ziggo om email aan ons te sturen?
 
Hier ook, een klein zwart blokje verder niets.
groeten van Wim.:roll:
 
Er is vanochtend om 8.08 door ons systeem automatisch een leeg bericht verstuurd naar klanten in het voormalig @home gebied.

Excuus voor de overlast, je kunt het bericht als niet verzonden beschouwen. :wink:
 
Dit bewijst wel dat het werkt!
Eergisteren viel de internet verbinding regelmatig weg en gisteren tot 13 uur helemaal geen internet gehad, als ze toen de klanten een mail hadden gestuurd was wel handig geweest. Ik had het gratis nummer van de helpdesk gebeld maar er waren geen storingen bekend. Toen heb ik maar de helpdesk gebeld(zat niks anders op) en toen ik optie 2 indrukte kreeg ik(via bandje) te horen dat er een technische storing was in mijn regio terwijl ik niet eens een postcode had ingetoetst, dus was blijkbaar landelijk.

Is het nu zo moeilijk om klanten op de hoogte te houden als er storingen zijn, zelfs op de site van ziggo stond gisteren niks over die internet storing. Wel stond er nog steeds een storing vermeld over Tv Oranje dat die op freeze stond.

slordig vind ik dit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
E-Mail icoontje 5050c

Hallo,
Ik kreeg vanmorgen een E-mail icoontje op het scherm te zien,dit was nieuw voor mij dus ik naar het menu en opende de e-mail,maar alles wat ik te zien kreeg was een zwart vlakje in het midden van het beeldscherm,kan iemand mij uitleg geven.
bedankt alvast
Reind:eek:
 
Zoals al eerder gepost is dit een foutje van Ziggo geweest. Aan klanten in voormalig @home-gebied is vanochtend per abuis een leeg bericht gestuurd. Dit kan je als niet verzonden beschouwen.
 
Uitleg E-mail icoontje

Hallo,
Ik was te vroeg met het vragen naar de uitleg voor het E-mail icoontje,tekst en uitleg was al gegeven, in het forum .Dus ik weet nu genoeg.
In ieder geval bedankt voor eventuele reakties
Reind:lol:
 
ook vanmiddag

niet alleen vanmorgen dus, na het verwijderen van eerste bericht, kwam om half 2 vanmiddag weer hetzelfde lege bericht binnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan