• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wanneer eindelijk mijnziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amiboy

als @home klant ben ik benieuwt wanneer we worden overgezet naar mijn Ziggo. ik snap dat niet alles tegelijk kan en dat we nu worden doorgestuurt naar de oude @home site is een goed oplassing maar word dit pobleem nu eigelijk nog een beetje snel opgelost of gebeurt dit pas op langer termijn
 
Ik kwam er in het mail-segment van dit forum achter dat er op mijn Ziggo zelfs belangrijke info staat voor de @home gebruikers, dat is echter voor ons niet zichtbaar!
 
Ik kwam er in het mail-segment van dit forum achter dat er op mijn Ziggo zelfs belangrijke info staat voor de @home gebruikers, dat is echter voor ons niet zichtbaar!

Valt mee hoor Bor.

De oude info over de mailservers werkt ook nog altijd, dus zo'n ramp is het niet dat de nieuwe info nog niet bereikbaar is.
 
Valt mee hoor Bor.

De oude info over de mailservers werkt ook nog altijd, dus zo'n ramp is het niet dat de nieuwe info nog niet bereikbaar is.


Dit is een understatement van je :?:?:? De afgelopen dagen konden vele @home-klanten geen e-mails ontvangen danwel versturen...... In het ziggo-segment stond geschreven hoe je dit op moet lossen. De servers voor de inkomende en uitgaande mail worden namenlijk gewijzigd!
 
In het ziggo-segment stond geschreven hoe je dit op moet lossen. De servers voor de inkomende en uitgaande mail worden namenlijk gewijzigd!
Je weet het nu toch? Als je het nou niet geweten had, oké, maar je weet het. Klaar! Beetje mosterd na de maaltijd om je scheur open te trekken. Dag!
 
Je weet het nu toch? Als je het nou niet geweten had, oké, maar je weet het. Klaar! Beetje mosterd na de maaltijd om je scheur open te trekken. Dag!

Laten we het ten eerste netjes houden.....
Ten tweede doet het er niet tot of ik het nu weet... het gaat er om dat we niet van informatie verstoken blijven en dat het nogal knullig is dat we alles via de oude sites moeten doen.
 
Dit is een understatement van je :?:?:? De afgelopen dagen konden vele @home-klanten geen e-mails ontvangen danwel versturen...... In het ziggo-segment stond geschreven hoe je dit op moet lossen. De servers voor de inkomende en uitgaande mail worden namenlijk gewijzigd!


Op de oude @Home pagina's wordt dat ook nog prima beschreven, en de oude mailserver namen die daar genoemd worden werken ook nog prima, en zullen nog jaren prima blijven werken, omdat het bij te veel mensen problemen gaat geven wanneer ze deze ineens aanpassen.

Ik gebruik nog een mailadres van Zonnet. Zonnet bestaat al jaren niet meer, maar pop3.zonnet.nl werkt nog prima!
 
Eigen gegevens

Na bijna twee weken nog steeds geen inzage in eigen gegevens, o.a. de gesprekskosten van mijn telefoon. Ik ga binnenkort op vakantie en als het daarna nog niet mogelijk is is het exit voor Ziggo.:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan