• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wie heeft zijn abo al om laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag je alleen simpel hoelang je aanvraag nu totaal duurt? Hoeveel dagen? Is toch geen rare vraag? Jij blaast hoog van de toren met je klacht

Laten we het aub vriendelijk houden.
lijkt me niet helemaal reeel om zo tegen elkaar te praten.

Ziggo zorgt er zelf voor om beloftes te doen, en die vervolgens niet na te komen.
ik lees hier al een aantal keer dat de mensen niet zijn aangemeld.
Bij mij hadden ze 6 pogingen gewaagd,maar het was niet gelukt.
ik het bijna 2 weken geleden een aanvraag ingediend.
De persoon vertelde mij van de week dat er een hoop geprobeerd was,maar dat er geen bestelling open stond.

Ziggo geeft zelf aan dat er binnen 3 dagen een brief op de mat ligt.
en dat je binnen 5 dagen overgezet wordt op 8 Mb

Tenminste, dat werd mij verteld

Zojuist heb ik mij terug laten bellen (werkt fantastisch)
Waarom bellen wij steeds?? hier wordt je goed te woord gestaan,en krijg alle informatie te horen die je wilt hebben!!!

Mijn tip: Laat je bellen!!
de persoon zag dat ik op 1 juni wordt overgezet.
Dit is prima.


Ik begrijp ook wel dat Ziggo opstart problemen heeft.
Het zal wel goed gaan!!
 
tijdelijke actie!

1. Ik vraag je alleen simpel hoelang je aanvraag nu totaal duurt?
2. Ik zal zo even die reactie er bij halen waar in jij naar de Voorwaarden wijst
en dan is mijn vraag: Op welke regel doel jij?

[EDIT] Gevonden, dat bericht van jou, TdeHond

@ 1. zie dit forum berichten nr 59 en 61
@ 2.
Aanmelden voor deze actie kan van 16 mei 2008 t/m 31 augustus 2008. Aanmeldingen die worden ontvangen na 31 augustus 2008 komen niet in aanmerking voor deze actie.

*- Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.*
 
Laten we het aub vriendelijk houden.
lijkt me niet helemaal reeel om zo tegen elkaar te praten.
Vriendelijk? Dit is gewoon vriendelijk... Ik zie geen gescheld en zo, geen toespelingen, simpelweg een discussie. Maar ik zal heel vriendelijk en lief doen en buigen voortaan ;)
 
@ 1. zie dit forum berichten nr 59 en 61
@ 2. Aanmelden voor deze actie kan van 16 mei 2008 t/m 31 augustus 2008. Aanmeldingen die worden ontvangen na 31 augustus 2008 komen niet in aanmerking voor deze actie.

*- Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.*
Goh, het was maar een vraag :D. Is toch niets mis mee? Maar zoals nu blijkt heb je je nutteloos op zitten winden. Maar ja, weer die bekende slakken :wink:. Ga voorlopig even in de leesstand, beetje moe van de ...
 
Niet te geloven!

Goh, het was maar een vraag :D. Is toch niets mis mee? Maar zoals nu blijkt heb je je nutteloos op zitten winden. Maar ja, weer die bekende slakken :wink:. Ga voorlopig even in de leesstand, beetje moe van de ...
Ik kan mijn ogen niet geloven en begrijp deze reactie niet.

Verdere op- aanmerkingen van u zullen dan ook door mij genegeerd worden.
 
Gisteren maar weer eens gebeld met de klantenservice, omdat ik nog steeds geen bevestiging heb gekregen en geen decoder.
Nu zeggen ze weer dat de levering van de decoders een vertraging heeft opgelopen en in week 23 zouden ze verstuurd worden naar de klanten?! :roll:
Heeft u na 2 weken nog geen decoder kunt u weer bellen dan maak ik een nieuwe order zegt de mevrouw aan de andere kant.:shock:
Dus ik zeg: kortom ik kan nog 2 weken wachten?
Ja helaas wel mevrouw.
Ik zeg: waarom vertellen jullie dan jullie klanten dat zij binnen 5 tot 10 werkdagen een decoder/pakket thuisbezorgd krijgen?
Mevrouw dat zeggen wij standaard naar de klanten toe.
En hoe zit dat mijn mijn bevestiging van mijn aanvraag naar het Alles in 1 Plus pakket?
Als u uw decoder ontvangt zit daar als het goed is een brief bij met de bevestiging.
En deze mevrouw wist mij te vertellen dat eind juni mijn abonnement overgezet werd.
Nou ja we zullen wel weer afwachten.
 
Mij is toegezegd begin juni overzetten naar allesin1

Gisteren maar weer eens gebeld met de klantenservice, omdat ik nog steeds geen bevestiging heb gekregen en geen decoder.

En deze mevrouw wist mij te vertellen dat eind juni mijn abonnement overgezet werd.
Nou ja we zullen wel weer afwachten.

Misschien helpt het als u een klacht indient via de Ziggo website. U krijgt antwoord, al duurt het lang.
Dat scheelt wachttijd bij de helpdesk. Datum van aanmelden vermelden + de daarbij gegeven afspraken en verzoeken aan Ziggo om deze afspraken na te komen.

Ik verwacht dat u dan reactie krijgt wat de stand van zaken is en hoe dit eventueel op te lossen. Dit is in mijn geval ook gebeurd en ik kijk of Ziggo zich hier aan houdt.
Succes!
 
Ik heb een berekening gemaakt en voor ons maakt het maar € 0,10 per maand uit. Het alles in 1 pakket is dus net iets duurder. Dit heeft te maken met de combinatie korting (€ 5,-) welke klanten van @home kregen op bellen en internet. Daarnaast wordt nu wel de snelheid van internet verdubbeld.

Deze berekeningen kloppen alleen als het voormalige @home tv basis, zijnde € 14,95 p/mnd komt te vervallen. Is dit correct. Zit het voormalige tv basis van @home verweven in het "alles in 1 plus" pakket?

Bedankt voor jullie reacties.
 
Ik heb een berekening gemaakt en voor ons maakt het maar € 0,10 per maand uit. Het alles in 1 pakket is dus net iets duurder. Dit heeft te maken met de combinatie korting (€ 5,-) welke klanten van @home kregen op bellen en internet. Daarnaast wordt nu wel de snelheid van internet verdubbeld.

Deze berekeningen kloppen alleen als het voormalige @home tv basis, zijnde € 14,95 p/mnd komt te vervallen. Is dit correct. Zit het voormalige tv basis van @home verweven in het "alles in 1 plus" pakket?

Bedankt voor jullie reacties.

Dit klopt.

In het Alles-in-1 Plus pakket zit:
- Analoge TV (15,90)
- Internet Z2 (29,95)
- Telefonie Z1 (4,95) (5,- korting icm Internet Z2)
- Digitale TV Z1 (0,00)
Dit bij elkaar maakt 50,80 euro. Dus je bespaart een klein beetje wanneer je het Alles-in-1 Plus pakket afneemt.
Kanttekening is dat de tarieven voor analoge tv niet overal gelijk zijn. Het kan dus voor sommige mensen iets anders uitpakken.
 
tarief

ik heb zelf een tarief van 13,70 voor analoge tv, dus ben nu iets meer kwijt
Ik heb het wel laten overzetten.
Je krijgt hiervoor dubbele snelheid, gratis bellen naar Ziggo klanten en 5 kanalen uit het pluspakket
Ik wordt ook per 1 juni overgezet,maar heb nu al het snellere internet

(even je modum resetten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan