• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

tcm dvb ondertiteling via cartoonnetwork kanaal

  • Onderwerp starter Vrijevogels
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Vrijevogels

Heden avond ontbreekt de still op kanaal 301 van cartoonnetwork. Vandaar dat het mogelijk is om daar ook TCM te zien. Wat op valt is dat de films op kanaal 301 niet via teletext wordt voorzien van ondertitels, maar via keurige dvb ondertitels. Ziggo: dan moet dit toch ook mogelijk zijn via kanaal 114 waar TCM eigenlijk zit.

Extra detail: de film die werd uitgezonden dus ongeveer 22:00 uur en 23:30 uur had geen txt ondertitels op kanaal 114, maar wel dvb nederlandse ondertitels via kanaal 301

Hopelijk zijn deze subs er ook voor de Hallmark channel en discovery kanalen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou inderdaad een stuk fijner zijn om ook voor deze zenders dvb subs toe te kunnen passen....:frons:
 
Als op kanaal 301 DVB subs zit moet het een makkie zijn om dat ook op kanaal 114 door te geven.
Ik hoop ook dat de DVB subs op Hallmark worden(kunnen) doorgegeven.
 
Als op kanaal 301 DVB subs zit moet het een makkie zijn om dat ook op kanaal 114 door te geven.
Ik hoop ook dat de DVB subs op Hallmark worden(kunnen) doorgegeven.

Zou je inderdaad zeggen, maar gisteravond stond de still er weer op en op 114 wordt nog steeds alleen de txt subs door gegeven. Heb ooit gelezen dat Ziggo de voorkeur gaf aan DVB subs, ( uitspraak Ziggo medewerker hier elders op forum ) nu blijken die er te zijn en worden ze niet door gegeven. Erg Jammer !
 
Misschien kan anoniem of een andere ziggo medewerker uitleggen waarom de DVB subs niet worden doorgegeven op TCM.
 
De dvb subs optie is ook aanwezig tijdens de uitzendingen van Cartoon Network alleen heb je er niks aan. Is toch vreemd dat die optie op kanaal 301 wel wordt doorgegeven. Als het op kanaal 301 kan dan is het volgens mij maar een kleine moeite om dat ook op kanaal 114 te activeren.
En er wordt niet eens gereageerd door een ziggo medewerker in dit topic.
Ze zeggen dat ze de voorkeur geven aan dvb ondertiteling maar dat betwijfel ik nu want ze doen er geen moeite voor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tis weekeinde geweest ,dus laten we ze wel even wat tijd gunnen...misschien wisten ze zelf niets van die dvb subs af op de 301
 
Tis weekeinde geweest ,dus laten we ze wel even wat tijd gunnen...misschien wisten ze zelf niets van die dvb subs af op de 301
de dvb subs heeft Ziggo toch volgens mij zelf toegevoegd op kanaal 301, dat gaat niet vanzelf.
 
Precies en heb ik op woensdag al melding van gemaakt !
Ik vind dit erg slordig en :censored: van ziggo, waarom reageren ze hier niet op. Volgens mij is het maar een kleine moeite om de DVB subs op TCM toe te voegen.
Maar ja misschien worden ze achter een paar maanden wakker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan