• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Het avontuur gaat beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BertK!

Zo... de knoop is doorgehakt en ik heb Ziggo Alles-in1-Extra besteld.

Waarom ik dit heb gedaan.... hoofdzakelijk voor de telefoonkosten.
KPN heeft hogere tarieven en dan nog de kosten voor het abo..het leven is al duur genoeg. Ik was wel tevreden met KPN maar het wordt gewoon te duur.
ADSL is hier geen optie omdat ik te ver van de centrale woon en zodoende geen goede ADSL kan krijgen.

Ik ben nog @Home en heb in het verleden ook eens problemen gehad die ik alleen met behulp van COAX opgelost kon krijgen maar in het algemeen moet ik zeggen dat ik best tevreden ben en verder klant van hun wil blijven.

Heb ca. 20 minuten met een medewerker gesproken en alles laten uitleggen wat ik wou weten...

1.) Mijn @home E-mailadressen blijven bestaan.

2.) Digitale televisie is standaard en ik hoef later niet te reageren om Extra paketten af te bestellen zoals vroeger bij @Home.

3.) In de prijs zit de analoge tv kosten mee in.

4.) Telefoonnummer wordt overgenomen en KPN wordt door hun opgezegd.
Wel heeft de medewerker mij erop attent gemaakt dat ik 2 brieven voor die tijd moet ontvangen, 1 van KPN en 1 van Ziggo, en als dit niet zo was dan moest ik meteen met hun contact opnemen. Omdat @Home nog niet is overgenomen door ZIGGO heb ik de datum van de telefoon op 01.10.08 laten zetten zodat ze de tijd hebben alles goed te regelen. Ze hebben met de overname al genoeg te doen.

5.) Welke Digitale ontvanger ik zou krijgen wist die niet en kon ik ook niet kiezen.

Het was een heel vriendelijke medewerker die mij ook erop attent maakte dat ik ermee rekening moest houden dat mijn snelheden pas in September zouden werken omdat @Home nog moest worden overgenomen. Verder kon ik voor een Monteur kiezen maar dat wou ik niet omdat ik geen verlof meer heb en hier alles al staat van @Home en gewoon ompluggen zal wel lukken en ook later de plug van de telefoon inpluggen.
Verder kreeg ik van de medewerker nog de opties welke ik moest kiezen als er onverhoopt toch problemen met de installatie zouden optreden.


Ik lees hier veel negatieve berichten over ZIGOO maar ik kan mij niet voorstellen dat alles slecht.

Ik houd jullie op de hoogte.....:)
 
Zo... de knoop is doorgehakt en ik heb ZIGGO Alles-in1-Extra besteld.

Waarom ik dit heb gedaan.... hoofdzakelijk voor de telefoonkosten.
KPN heeft hogere tarieven en dan nog de kosten voor het abo..het leven is al duur genoeg. Ik was wel tevreden met KPN maar het wordt gewoon te duur.
ADSL is hier geen optie omdat ik te ver van de centrale woon en zodoende geen goede ADSL kan krijgen.

Ik ben nog @Home en heb in het verleden ook eens problemen gehad die ik alleen met behulp van COAX opgelost kon krijgen maar in het algemeen moet ik zeggen dat ik best tevreden ben en verder klant van hun wil blijven.

Heb ca. 20 minuten met een medewerker gesproken en alles laten uitleggen wat ik wou weten...

1.) Mijn @home E-mailadressen blijven bestaan.

2.) Digitale televisie is standaard en ik hoef later niet te reageren om Extra paketten af te bestellen zoals vroeger bij @Home.

3.) In de prijs zit de analoge tv kosten mee in.

4.) Telefoonnummer wordt overgenomen en KPN wordt door hun opgezegd.
Wel heeft de medewerker mij erop attent gemaakt dat ik 2 brieven voor die tijd moet ontvangen, 1 van KPN en 1 van Ziggo, en als dit niet zo was dan moest ik meteen met hun contact opnemen. Omdat @Home nog niet is overgenomen door ZIGGO heb ik de datum van de telefoon op 01.10.08 laten zetten zodat ze de tijd hebben alles goed te regelen. Ze hebben met de overname al genoeg te doen.

5.) Welke Digitale ontvanger ik zou krijgen wist die niet en kon ik ook niet kiezen.

Het was een heel vriendelijke medewerker die mij ook erop attent maakte dat ik ermee rekening moest houden dat mijn snelheden pas in September zouden werken omdat @Home nog moest worden overgenomen. Verder kon ik voor een Monteur kiezen maar dat wou ik niet omdat ik geen verlof meer heb en hier alles al staat van @Home en gewoon ompluggen zal wel lukken en ook later de plug van de telefoon inpluggen.
Verder kreeg ik van de medewerker nog de opties welke ik moest kiezen als er onverhoopt toch problemen met de installatie zouden optreden.


Ik lees hier veel negatieve berichten over ZIGOO maar ik kan mij niet voorstellen dat alles slecht.

Ik houd jullie op de hoogte.....:)


Suc6!!!

Ik moet zeggen dat wanneer je jezelf een klein beetje in de materie verdiept het allemaal niet zo moeilijk is.
Je zal mogelijk een ander kabel modem krijgen waar jij je telefoon op aan moet sluiten, dat is waarscheinlijk het meest lastige waar jij mee te maken krijgt. je digitale decoder is gewoon simpel te plaatsen, je ingaande coax van je tv los halen, aan je decoder hangen en vervolgens een extra coax kabel van je decoder naar je tv lussen.


Nogmaals, veel suc6
 
Het was een heel vriendelijke medewerker die mij ook erop attent maakte dat ik ermee rekening moest houden dat mijn snelheden pas in September zouden werken omdat @Home nog moest worden overgenomen. Verder kon ik voor een Monteur kiezen maar dat wou ik niet omdat ik geen verlof meer heb en hier alles al staat van @Home en gewoon ompluggen zal wel lukken en ook later de plug van de telefoon inpluggen.
Hier heeft het al met al 2 maanden geduurd. Maar dat was dan ook in de 'drukke' periode :wink:.

Overigens moet ik wel vermelden dat we ruimschoots gecompenseerd (Humax PVR €0,- en 2 maanden gratis Ai1 Extra) zijn voor het langdurige wachten. Mocht je al een Motorola modem hebben met dubbele telefoonaansluiting, dan hou je die modem gewoon. Hier is alsnog een monteur langsgekomen, ook al hadden we er niet om gevraagd, maar hier is het afgelopen vrijdag in orde gemaakt.

Hier in Multikabel gebied ook nog niet de nieuwe snelheden hoor. Wij zitten met Ai1 Extra nog steeds op 12Mbit. Als je dan teruggaat van 20Mbit is de teruggang wel erg groot hehe.


Suc6!
 
Zo... ff een update

Net een brief van KPN ontvangen dat mijn abbo wordt opgeheven.
Er stond geen datum op die brief dus maar ff bellen.

Na 15 minuten (dus niet alleen maar Ziggo) een medewerker van KPN
aan de lijn en die vertelde mij dat het abbo in November wordt beëindigt.

Dit is vreemd omdat ik met Ziggo had afgesproken 01.10.08.
Dus maar Ziggo bellen...5 minuten (:-)) gaat toch)
medewerker kijkt in de gegevens en ziet 31.10.08..... vreemd

De medewerker wou het aanpassen maar ik heb gezegt ..
laat alles maar zo als het is anders gaat dadelijk nog iets fout als
er aan veranderd wordt.


Zo... dit was weer een update en jullie kunnen zelf conclusie trekken..
Ik heb nog steeds de hoop dat alles goed gaat komen ondanks al
het eerste foutje...
 
Dan hoop ik voor jou dat het bij dit foutje blijft.
Bij mij zijn de foutjes al niet meer op 2 handen + 2 voeten te tellen.
Succes.
 
Datum van opzeggen is in die zijn voor Ziggo belangrijk dat dit een datum is die ze zelf ook aankunnen. Ik zie die extra maand dan niet als probleem.... Wellicht dat het opzeggen altijd per het einde van de maand gebeurd en dat het begin van een maand een lastige datum is voor Ziggo of KPN (ook ivm facturering van halve maanden/dagen etc)
 
Ok... hier weer een update

Dus op 28.07 had ik het Alles in 1 Extra besteld...
op 5.08 had ik een brief van Ziggo moeten ontvangen (7 dagen)
dus niet...

Op 8.08 gebeld en een medewerker beloofde mij een mededeling
naar het hoofdkantoor te sturen zodat ik deze week alles in huis zou hebben..

Nu 15.08 weer gebeld.. en.. je raad het al. Zelfde verhaal...
sorry mijnheer.. ik zal een mededeling naar het hoofdkantoor sturen en volgende week hebt u de brief en de spullen in huis...

Mmmmm.. begin toch langsaam te twijfelen..
 
Zou het niet zo kunnen zijn dat je alles-in-1 pakket dan ook op 31-10-2008 ingaat? Dus dat je zeg maar medio oktober de boel in huis krijgt...

Of bedoel je meer een brief met de bevestiging?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan