• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

History en Travel Channel

  • Onderwerp starter JohnClark
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JohnClark

Vanaf het begin was ik een groot fan van History (207) en Travel Channel (210).
Interessante geschiedenis onderwerpen en prachtige reislocaties.
Hiervoor ben ik onder andere geabonneerd op TV Extra bij mijn Alles-in-1 pakket. :thumb up:

Als ik vandaag de dag naar mijn voorheen favoriete zenders kijk ben ik nogal teleurgesteld:
https://www.ziggo.tv/tv-gids/
Hele dagen, achter elkaar, waardeloze, inhoudsloze programma's als Storage Wars en Baggage battles. :no:
Voor een keertje beste leuk, maar tegenwoordig wel heel erg om alleen maar de hele dag en nacht het zelfde soort programma's te zien in plaats van dat wat de zenders brachten en wat ze beloven:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/history
HISTORY biedt een frisse blik op het verleden. De zender brengt bekende verhalen en verborgen gebleven avonturen op een moderne manier. Met hedendaagse filmtechniek, levendige reconstructies en pakkende verhalen neemt HISTORY u mee naar het heetst van de strijd.
en
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/travel-channel
Travel Channel zendt 24 uur per dag de mooiste reisprogramma’s uit. Geniet vanuit uw luie stoel van fascinerende locaties, in het gezelschap van sympathieke en deskundige presentatoren van over de hele wereld.

Wie gaat er bij Ziggo iets aan doen dat een zender ook dat brengt wat ze beloven, waar wij voor betalen?
Ik neem toch ook geen abonnement op Fox Sports om de hele dag films te kijken. :evil:

Wat vinden jullie, andere Ziggo abonnees, hiervan?
Is dit een soort verloedering van "ons" zenderpakket?

Gegroet JC
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ten eerste kun je deze vraag beter bij Ziggo stellen.
Dit is nl een ziggo-gebruikers forum, dus wij zijn net als jij gewone klanten van Ziggo.

Ten tweede: denk je echt dat Ziggo iets kan (mag) doen aan wat een bepaalde zender uitzend?
 
Ten eerste kun je deze vraag beter bij Ziggo stellen.
Dit is nl een ziggo-gebruikers forum, dus wij zijn net als jij gewone klanten van Ziggo.

Ten tweede: denk je echt dat Ziggo iets kan (mag) doen aan wat een bepaalde zender uitzend?

Je hebt gelijk TheGrouch. Daarom heb ik mijn stelling, voor de duidelijkheid, maar even aangepast.

Natuurlijk kan Ziggo niet de inhoud van "andere" zenders bepalen, dat klopt ook. Maar onze Ziggo kan wellicht wel bepalen dat als een zender zo'n beperkt aanbod aan programma's heeft en daardoor haar kijkers verliest niet meer zal bijdragen aan de kwaliteit van het zenderaanbod van Ziggo en beter pas op de plaats kunnen maken.
 
National geographic en discovery Channel zijn ook al aardig gezakt naar dit niveau (National geographic niet helemaal), maar wat doe je eraan? ;)

Sent from my MI 3W using Tapatalk
 
Hele dagen, achter elkaar, waardeloze, inhoudsloze programma's als Storage Wars en Baggage battles. :no:
Voor een keertje beste leuk, maar tegenwoordig wel heel erg om alleen maar de hele dag en nacht het zelfde soort programma's te zien in plaats van dat wat de zenders brachtenGegroet JC

als je deze zenders regelmatig kijkt, weet dat dit natuurlijk niet de normale programmering is.
rond de feestdagen, maar ook normaal wel eens, zijn er zenders die marathons uitzenden van een bepaald programma.
dit is toch niet een echt nieuw fenomeen dacht ik.
 
Klopt inderdaad dat deze zenders niet brengen wat ze beloofd hebben. Buiten de eeuwige herhalingen. Ik kijk al lang niet meer naar History. Ik hoop dat ze daar tot bezinning komen, want op deze manier verliezen ze een heleboel kijkers. Het enige dat ze tegenwoordig nog brengen is pulp!!!
 
als je deze zenders regelmatig kijkt, weet dat dit natuurlijk niet de normale programmering is.
rond de feestdagen, maar ook normaal wel eens, zijn er zenders die marathons uitzenden van een bepaald programma.
dit is toch niet een echt nieuw fenomeen dacht ik.

Het is inderdaad niet de normale programmering, zie ook de omschrijving van deze zenders.
Helaas is het rond de feestdagen, juist als velen alle tijd hebben, heel erg. Maar zoals inmiddels anderen ook al aangeven ook tijdens de normale tijden veel van hetzelfde.
 
net zoals met veel zenders tegenwoordig, je moet de leuk programma's er uit vissen, omdat alles zo versnipperd zit op diverse zenders zit tegenwoordig.
op travel zijn er ook wel leuke series zoals cities of the underword, monumental mysteries en bizarre foods america.
ben iig. blij met de HD versie en ga er dan ook zeker gebruik van maken.
 
Ja en als je wat leuks kan vinden,klopt er niks van de programmagids b.v. N.G.C. HD zowel als de dag en nacht Epg.
Bijna steeds een kwartier te laat of helemaal het programma niet wat er in staat.
Nu met opnemen in de nacht klopt er soms echt helemaal niks van terwijl het bij het afspelen wel de naam van het programma staat maar een heel ander programma is.
Moedeloos word je er van.
 
Vanaf het begin was ik een groot fan van History (207) en Travel Channel (210).
Interessante geschiedenis onderwerpen en prachtige reislocaties.
Hiervoor ben ik onder andere geabonneerd op TV Extra bij mijn Alles-in-1 pakket. :thumb up:

Als ik vandaag de dag naar mijn voorheen favoriete zenders kijk ben ik nogal teleurgesteld:
https://www.ziggo.tv/tv-gids/
Hele dagen, achter elkaar, waardeloze, inhoudsloze programma's als Storage Wars en Baggage battles. :no:
Voor een keertje beste leuk, maar tegenwoordig wel heel erg om alleen maar de hele dag en nacht het zelfde soort programma's te zien in plaats van dat wat de zenders brachten en wat ze beloven:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/history
HISTORY biedt een frisse blik op het verleden. De zender brengt bekende verhalen en verborgen gebleven avonturen op een moderne manier. Met hedendaagse filmtechniek, levendige reconstructies en pakkende verhalen neemt HISTORY u mee naar het heetst van de strijd.
en
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/travel-channel
Travel Channel zendt 24 uur per dag de mooiste reisprogramma’s uit. Geniet vanuit uw luie stoel van fascinerende locaties, in het gezelschap van sympathieke en deskundige presentatoren van over de hele wereld.

Wie gaat er bij Ziggo iets aan doen dat een zender ook dat brengt wat ze beloven, waar wij voor betalen?
Ik neem toch ook geen abonnement op Fox Sports om de hele dag films te kijken. :evil:

Wat vinden jullie, andere Ziggo abonnees, hiervan?
Is dit een soort verloedering van "ons" zenderpakket?

Gegroet JC

Tja, het wachten is op H2 bij Ziggo. Deze zender heeft eigenlijk min of meer de programmering van het oude History. Vind dat Travel Channel nog wel een redelijke mix heeft en die hebben - geloof ik - ook geen klein ander zusje waar die programmering op te zien zou kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan