• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

History en Travel Channel

  • Onderwerp starter JohnClark
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het niet eens met de opmerking dat de kabelaar niets aan de inhoud kan doen. Immers, er wordt een programma aangeboden met een bepaalde inhoud, geschiedenis en reizen. De kabelaar vindt dat interessante en toevoegende onderwerpen en voegt de zenders toe.

Vervolgens houden beide tv-zenders zich niet meer aan het oorspronkelijk onderwerp en inhoud en dat kan de kabelaar besluiten aan de bel te trekken bij de tv-zender: "Je huidige inhoud dekt de lading niet meer, dit hadden wij niet afgesproken".

Natuurlijk mag een kabelaar zich niet inhoudelijk bemoeien met de programma's maar die programma's moeten wel voldoen aan de gemaakte afspraken.

Je ziet dat steeds meer van dit soort zenders, History en Travel Channel, maar ook MTV, zich steeds verder verwijderen van hun oorspronkelijke inhoud. Travel Channel ken ik sinds 2002 en toen keek ik er graag naar, maar vandaag de dag heeft het steeds minder met reizen te maken. Ziggo mag daar best wat van zeggen!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan