• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even getest en hij breekt de live-uitzending inderdaad af na 30 seconden.
Waarschijnlijk fout geïnterpreteerd toen ik de melding kreeg omdat ik deze niet gewend was van de 9200.

Zoals Joop558 aangeeft moet je wel alle meldingen bevestigen en zeker niet het apparaat uitschakelen.
 
Wanneer je de vraag krijgt, dan verwacht hij antwoord.
Uit zetten moet je dan niet doen.
Als je wacht, dan stopt hij automatisch de live uitzending.

Zie pag. 61 van de gebruiksaanwijzing.
Ik heb pagina 61 doorgelezen en mijn conclusie is niet dat je moet antwoorden. Hij vraagt je slechts wat te doen en in mijn ogen is het uitschakelen ook een antwoord t.w. ik wil niet verder de live uitzending bekijken. Dus bij deze het verzoek deze op de wishlist te zetten omdat blijkbaar niet iedereen het erover eens is dat dit een bug is.
 
Ik heb pagina 61 doorgelezen en mijn conclusie is niet dat je moet antwoorden. Hij vraagt je slechts wat te doen en in mijn ogen is het uitschakelen ook een antwoord t.w. ik wil niet verder de live uitzending bekijken. Dus bij deze het verzoek deze op de wishlist te zetten omdat blijkbaar niet iedereen het erover eens is dat dit een bug is.

Op wishlist zetten is een goed idee.
 
Een bug is het niet, wel een wish.
Voor mij mag juist de vraag gewoon niet meer getoond worden.
Gewoon de live-uitzending beeindigen en naar de timer gaan.
Ik (je) heb(t) niet voor niets een timer geprogrammeerd.
 
Ik heb pagina 61 doorgelezen en mijn conclusie is niet dat je moet antwoorden. Hij vraagt je slechts wat te doen en in mijn ogen is het uitschakelen ook een antwoord t.w. ik wil niet verder de live uitzending bekijken. Dus bij deze het verzoek deze op de wishlist te zetten omdat blijkbaar niet iedereen het erover eens is dat dit een bug is.

moeilijk te omschrijven maar hij is toegevoegd.
 
Wish: onthouden invoer ABC of SMS.

Als je een mapje maakt, in de EPG zoekt of een naam wilt wijzigen gaat dat alleen via de navigatie ring en de OK toets middels het ABCD. scherm.
De wish is om dit middels de cijfertoetsen van de afstandsbediening te kunnen doen. Deze heeft en sms indeling op de cijfers.

De oplossing die ik er nu voor heb ik om de reeds gekeken programma van naam te veranderen. Ik maak er nu "wissen" van. Dan heb ik in ieder geval een goed beeld wat ik al wel en niet gekeken heb.

Zie mijn eerdere reactie hierop dat die functie inderdaad al aanwezig was.
Echter nu blijkt de 5050, na het uitschakelen, steeds terug te springen naar de abcd invoer. Ik zet hem op SMS indeling maar deze blijkt niet onthouden te worden door de 5050. Dus een wish.
 
Weet niet of het al genoemd is maar ik vind het zeer irritant dat er vermeld wordt (in beeld) dat een opname wordt gestart/gestopt of afgerond is.
De opstarttijd (als je de pvr aanzet om tv te gaan kijken) zou ook een heeeeeeeeeeel stuk sneller mogen, kan hem nu aanzetten en vervolgens in de keuken nog wat te drinken gaan halen voor dat ie eindelijk een keertje zover is dat ie beeld en geluid gaat geven.
 
Nog een andere wish:
In bestandsbeheer kun je geen onderscheid maken wanneer de opname gemaakt is. Als je een serie volgt dan is de opgenomen titel telkens dezelfde en welke ga je dan verwijderen als je in bestandsbeheer zit?
Misschien als selecteerbare optie op welke datum de opname is gemaakt? :frons:
 
Ingestelde AV vertraging gedeactiveerd na power-off

Omdat mijn TV (Philips 42PES0001) blijkbaar nogal wat tijd nodig heeft om het videosignaal te verwerken, komt het geluid eerder bij mij aan dan het beeld.
Ik heb daarom bij de Humax de AV vertraging op 240ms ingesteld. Ziet er goed uit.
Nu blijkt alleen dat de ingestelde vertraging niet meer actief is nadat de Humax in stand-by is geweest. De instelling staat nog wel op 240ms maar de vertraging is 0ms. Pas als ik bij systeeminstellingen/AV instellingen de optie AV vertraging kies (maar niet wijzig) is de vertraging weer actief.
Het maakt hierbij niet uit of de stand-by met of zonder power-save optie is ingesteld.
Ik heb de fabrieksinstellingen al eens hersteld, maar zonder resultaat.
Op dit moment moet ik dus minimaal 1x per dag de systeeminstellingen induiken. Erg irritant!!

Herkent iemand dit probleem?
Weet iemand een oplossing of is dit een echte 'bug'?

Alvast bedankt!

Henk.

Configuratie:
PVR - Humax iHDR 5050c
TV - Philips 42PES0001
AV Receiver - Onkyo TX-SR606
Blu-ray - Sony BDP S350
 
Wish of bug?

Nog een wish of is het een bug.

Als je een reeds opgenomen programma bekijkt en er loopt een timer, welke vervolgens eerder afgelopen is dan het programma dat je kijkt, dan kom je in het "video menu (media) op het programma daarboven uit. Ik stop mijn programma dat ik keek via de stop toets.
Vreemd want je zou verwachten (wat normaal is denk ik) dat je gewoon terug komt op het programma dat je keek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan