• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

news.ziggo.nl verbindt niet meer met SABnzbd

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Mrawsome123

Hoi,
Ik probeer mijn SABnzbd te verbinden met mijn Ziggo nieuwsserver. Maar ik krijg steeds de foutmelding: "110, 'timed out'" of "te veel verbindingen met server news.ziggo.nl:119". Ik heb dit al een tijd geleden gedaan maar toen ik het vandaag weer wilde gebruiken deed hij opeens moelijk. de ander instellingen zijn:

Server naam
news.ziggo.nl
Poort nummer
119
Gebruikersnaam
-
Wachtwoord
-
Verbindingen
4
Bewaartijd
0
dagen
Tijdslimiet
120
seconden

De hoeveelheid verbindingen heb ik al aangepast, ook naar 1. Dus minder verbindingen is niet de oplossing.

Weet iemand waar dit aan ligt?
 
Heel toevallig je abonnement naar een 'Horizon' variant aangepast?
 
Wel ingelogd op Horizon, maar nooit opzettelijk omgezet.
 
Als je een Horizon hebt dan heb je een nieuw abo. Zonder nieuwsserver dus.
 
Probeer eens als servernaam 212.54.52.4 bij mij werkt dat.

Maar als je wat aan je abonement hebt aangepast, is het met de nieuwsserver afgelopen, wat ik van Ziggo trouwens niet zo netjes vind omdat niet op zo'n moment aan de klant mede te delen.
 
Je gebruikt wel je Hoofd e-mailadres en het wachtwoord van je hoofd e-mailadres van Ziggo?

En zoals eerdere aangegeven heb je nog een "Oud" Ziggo pakket of heb je deze recent gewijzigd naar de nu aangeboden huidige pakketten?
De toegang tot nieuwsgroepen vervalt n.l. als je van Alles-in-1 overstapt naar een Connect & Play pakket.
 
Hoi,
Ik probeer mijn SABnzbd te verbinden met mijn ziggo nieuwsserver. Maar ik krijg steeds de foutmelding: "110, 'timed out'" of "te veel verbindingen met server news.ziggo.nl:119".

zelfde probleem hier al een week of zo. Al iemand de helpdesk van Ziggo gebeld?

(heb nog express het oude abonnement_
 
zelfde probleem hier al een week of zo. Al iemand de helpdesk van Ziggo gebeld?

(heb nog express het oude abonnement_
Z1 abbo zie ik staan.
Internet Z1 2Mbit Download news Mbit/s en 0,2 Mbit Upload news Mbit/s en een10Gb Quota GB/maand.

Max 4 threads

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
zelfde probleem hier al een week of zo. Al iemand de helpdesk van Ziggo gebeld?

(heb nog express het oude abonnement_

Helpdesk gebeld. Wachtwoord van mijn hoofd emailaccount in 'mijn ziggo' gewijzigd en in mijn newsagent en het werkt weer.

Misschien is er even iets op de achtergrond gereset ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan