• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helpdesk Ziggo onbereikbaar

  • Onderwerp starter bnijmeij
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Men vergadert over migratieproblemen??? Ik zit ook te wachten tot mijn gegevens goed zijn en uit de war gehaald, zodat mijn buren zoals dat bij @home was weer hun eigen klantnummer en account hebben. Maar met vergaderen komen we er toch echt niet... Actie! Oplossen!! Dat is het devies. Ik ben :censored: nu al 7,5 week bezig om alles goed te krijgen en ik krijg (nee mijn buren kregen) als klap op de vuurpijl een foute factuur.
Slordiger kan niet.

Nou ja, vergaderen. Ik geloof dat er gezegd is onderling overleg. Dat gaat uiteraard niet alleen over mij maar over de overgebleven migratie problemen.
Hoe dan ook, het lijkt erop dat er eindelijk daadwerkelijk iets gebeurt.
Anoniem heeft weer een probleem opgelost en de rest wordt ik morgen over gebeld.
Ik heb weer hoop dat het nu toch een keer goed komt.
 
Wat ik niet begrijp is dat Ziggo niet een normaal helpdesk ticket systeem heeft.

Niet lullig bedoelt, maar waar komt deze wijsheid vandaan?

Een dergelijk systeem is er wel degelijk, zou anders helemaal een bende worden :wink:
 
Nou ja, vergaderen. Ik geloof dat er gezegd is onderling overleg. Dat gaat uiteraard niet alleen over mij maar over de overgebleven migratie problemen.
Hoe dan ook, het lijkt erop dat er eindelijk daadwerkelijk iets gebeurt.
Anoniem heeft weer een probleem opgelost en de rest wordt ik morgen over gebeld.
Ik heb weer hoop dat het nu toch een keer goed komt.
Nogmaals alle respect voor de medewerkers op dit forum. begrijp me daarin niet verkeerd. Maar het kan toch echt niet zo zijn dat het 7,5 week moet duren aleer je iets opgelost hebt. Daarnaast een factuur versturen met EN de verkeerde tenaamstelling EN naar het verkeerde adres, terwijl bekend is dat de gegevens in de knoop zitten, vind ik eerlijk gezegd diep triest.

Daarnaast ook diezelfde aangemaakt facturen onder mijn account drukken (dus ook de factuur van mijn buren) is echt fout op fout stapelen.

Komt ook nog bij dat de helft bij mij maar wordt afgeschreven. Abo telefonie en internet staat niet bij mij op de factuur... wat een zooi...
 
Niet lullig bedoelt, maar waar komt deze wijsheid vandaan?

Een dergelijk systeem is er wel degelijk, zou anders helemaal een bende worden :wink:

Hij bedoelt een ticketsysteem waarbij de tickets online door de klant ingezien kunnen worden zodat de klant niet hoeft te bellen voor een update en eventueel zelf extra/nieuwe info kan toevoegen.

Eén van de redenen voor het gebruik van het contactformulier is dat de mails op deze manier automatisch in een ticket gezet kunnen worden, wat bij normale mails niet kan.
 
weer gebeld

Ik ben zoals afgesproken weer gebeld door Ziggo. Het probleem met de nog steeds niet kloppende Alles in 1 snelheden zou nu gevonden zijn en naar verwachting volgende week krijg ik dan eindelijk de goede snelheden, aldus de medewerker.
Morgen neemt hij weer contact met mij op om de gedeeltelijke inlogproblemen op Mijn Ziggo op te lossen.

Toch maar weer afwachten maar in ieder geval lijkt er nu echt iets te gebeuren.
Jammer dat het allemaal zo moeizaam is gegaan en zo lang heeft moeten duren. Ik hoop echter van harte dat Ziggo zijn zaken binnenkort goed op orde heeft en ik met alle vertrouwen Alles in 1 extra kan bestellen als upgrade.


........................... en ben dus NIET meer gebeld. :evil::censored::giveup:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oorspronkelijk geplaatst door Saywhat
Niet lullig bedoelt, maar waar komt deze wijsheid vandaan?

Een dergelijk systeem is er wel degelijk, zou anders helemaal een bende worden :wink:

Hij bedoelt een ticketsysteem waarbij de tickets online door de klant ingezien kunnen worden zodat de klant niet hoeft te bellen voor een update en eventueel zelf extra/nieuwe info kan toevoegen.

Eén van de redenen voor het gebruik van het contactformulier is dat de mails op deze manier automatisch in een ticket gezet kunnen worden, wat bij normale mails niet kan.


ouch die heb ik wel heel verkeerd begrepen dan :oops:
 
Wachttijden helpdesk

Ik ben ca 800 emails kwijt uit de mailserver en wil deze graag terug. Schriftelijk is de fout erkend maar misschien wordt het niet hersteld. Daarom maar eens gebeld.
Dinsdagmorgen ca 11.00 uur, donderdagmiddag ca 14.00 uur en vanmorgen 09.00 uur; na 15 minuten wachten zonder iemand gesproken te hebben, heb ik opgehangen. Zo lang wachten vind ik echt absurd. Of is dit normaal??
 
Bereikbaarheid Ziggo

Het is schandalig hoe lang je aan de lijn moet hangen, voordat je een medewerker (uh sorry callcenter) van Ziggo aan de lijn hebt.
Heb 25 minuten in de wacht gehangen en toen maar de moed opgegegeven. Blijkbaar hebben ze klanten zat
 
Heb net ziggo gebeld, en had na 5 min. al een medewerker aan de telefoon.
(wel onder optie status bestellingen)
Goed geholpen, maar niet de antwoord gekregen dat ik hoopte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan