• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel even wat anders.....
En meteen ontstaat er weer een offtopic issue. Ik heb het al zo vaak gezegd, maak geen zijsprongetjes en ga er ook niet op in. Ik zie het als gemakzucht, waarom toch niet gewoon even een nieuwe post maken?
 
Voor het verhaal over de nieuwe nl-hd zenders en het uitstel daarvan:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=16359.
Daar kan deze discussie vervolgd worden.

Maar geheel off topic is dit voor mij niet, de nieuwe HD-zenders waren voor mij een doorslaggevend argument om nu de humax hd-pvr aan te kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Test

Heb de humax besteld bij whekamp en al betaald ook:rolleyes:!
Ben benieuwd wie dat nog meer gedaan heeft, wacht (geduldig af) zal nog wel paar weekjes duren.
 
bij wehkamp is de levertijd nu 5 weken.. kan ik m ergens anders niet al eerder krijgen? of is de eerste lading al weer uitverkocht?
 
Heb de humax besteld bij wehkamp en al betaald ook:rolleyes:!
Ben benieuwd wie dat nog meer gedaan heeft, wacht (geduldig af) zal nog wel paar weekjes duren.

nu maar hopen dat ie ook geleverd word :roll:
 
Lood om oud ijzer! niemand kan hem nog leveren zo tezien.
Blijf maar lekker zitten bij wehkamp krijg wel mailtje van hun, want met afschrijven van geld waren ze wel rap.
Hoop dat de levering dat ook is.
 
bij wehkamp is de levertijd nu 5 weken.. kan ik m ergens anders niet al eerder krijgen? of is de eerste lading al weer uitverkocht?
------------------------------------------------------------------

Bij de Bobshop!!!!




Beste klant,

Graag willen wij u hierbij informeren over uw bestelling met bestelnummer ******. Eén of meerdere producten uit deze bestelling kennen een langere levertijd dan gebruikelijk. Onderstaand vindt u de producten waarvoor de leverdatum is aangepast.

1x IHDR-5050C HDTV PVR 320GB *, verwachte leverdatum in het Bobshop centrale magazijn: 25-2-2009

De vermelde datum is de datum dat het product naar opgave van de fabrikant zal binnenkomen in ons centrale magazijn. De bestelling zal worden uitgeleverd zodra uw bestelling compleet aanwezig is. U zult van ons telefonisch of per email bericht ontvangen zodra dit het geval is. Indien de leverdatum opnieuw wordt uitgesteld zult u hierover per email worden bericht.

Gewoon ff afwachten!!!!!!!!!:-P:lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In week 8 gaan ze volgens Copaco naar de dealers.
De Dealers zeggen idd in week 10

Ik vind die weeknummers altijd zo irritant, waarom niet gewoon datums. :evil:

Volgens mijn outlook was week 8 vorige week, dus dat gaat dan niet meer lukken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan