• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

digitenne vs multikabel

  • Onderwerp starter nielsz1972
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nielsz1972

Bij Multikabel tv voor 15,75 p/m :(
Bij Digitenne tv voor 15,95 p/m MET 2 Live voetbalkanalen van Tele2 :lol: https://www.KPN.com/kpn/show/id=1411683

Dan is de keuze niet zo moeilijk, lijkt me.
 
Ik weet niet waar jij woont, maar veel mensen in noord-holland kunnen het nog niet krijgen. Tis meer rond Amsterdam en zo waar dit te krijgen is..
 
Beetje heel erg kort door de bocht dit hoor...
ZIt nogal een MEGA verschil in de hoeveelheid zenders, in het voordeel van Multikabel...

Maargoed als je alleen voetbal wilt kijken zal het wel voordeliger zijn. :?
 
Ik heb ook zitten denken aan digitenne vanwege het voetbal. Dat er minder zenders zijn boeit me niet zoveel want daar kijk ik toch niet na.

Jammer dat alleen de kwaliteit van digitenne niet perfect is, ik heb het bij een vriend gezien en daar werd ik niet blij van. Continu storingen (blokjes) in beeld.

Ik wacht wel weer totdat het gewoon beter is, maar of het beter zal worden vraag ik me af.

Groet
 
wat ik er van gezien heb is als volgt:
de bitrate van digitenne is tussen 2 en 3 en van multikabel vele zenders tussen 7 en 8.
als je een grote flatscreen hebt (>40 inch) word je niet vrolijk van een bitrate van 2 a 3 en al helemaal niet met sport.
gr. lodo
 
Thomas zei:
Ik weet niet waar jij woont, maar veel mensen in noord-holland kunnen het nog niet krijgen. Tis meer rond Amsterdam en zo waar dit te krijgen is..

Ik heb verleden week het gratis proefpakket/decoder aangevraagd.
Volgens de postcode-check kan ik het in De Goorn nog niet ontvangen dus heb ik even een Alkmaarse postcode ingevoerd waarna ik verder kon met mijn aanvraag.

1,5 dag later had ik de decoder/smartcard en antenne binnen.
Ondanks dat ik in een gebied woon waar officieel geen signaal is heb ik echt een perfecte ontvangst van Ned. 1, 2 en 3.
De rest is absoluut bagger... een en al bevriezend beeld en blokvorming.
Logisch natuurlijk. Ik geloof dat er op korte termijn nog een steunzender in Hoorn moet komen.

Waarschijnlijk heeft KPN er voor gezorgd dat de publieke zenders als eerste te ontvangen zijn na het afkoppelen van het analoge zendsignaal.

Nu niet vergeten binnen 1 maand het spul terug te sturen, anders zit ik er voor een jaar aan vast a € 9,95 per maand. (heb ik daarna wel een 'gratis' decoder). :D

Eric
 
Sorry dat ik het zeg hoor, maar pak maar eens willekeurig postcodes uit het postcode boek.. pas richting Zaandam krijg ik hits terug dat je het kan krijgen..

Hoofddorp, Haarlem, Velsen-Zuid, IJmuiden, Beverwijk, Schoorl, Alkmaar, Petten.. En zo door en zo door, eigenlijk alles wat ik opzoek heeft het niet..
 
Laatste ergens toevallig een kaartje gezien waarop stond dat anno nu bijna 80 proent van Nederland slecht ontvangst heeft wbt Digitenne. Alleen de randstad en omgeving Amsterdam kwam er redelijk goed vanaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan