• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie op de toekomst is voorbereid....
Dat mag dan wel heel snel gaan wil ik Cat6 nodig hebben.
Ik zit op dit moment nog met alle pc's op 100 Mbit en de laptop op 54 Mbit.
Voor mij is Cat5 in ieder geval op dit moment nog ruim voldoende.
 
Dat mag dan wel heel snel gaan wil ik Cat6 nodig hebben.
Ik zit op dit moment nog met alle pc's op 100 Mbit en de laptop op 54 Mbit.
Voor mij is Cat5 in ieder geval op dit moment nog ruim voldoende.

Ik snap de hele cat5/6 discussie niet. Cat5 is 1 gigabit, cat6 10 gigabit. 10gigabit, daar komen de docsis3 modems niet snel bij in de buurt. 1 gigabit ook niet.
 
Cat5 is 100 mb en Cat6 is 1 gig.

Dat dacht ik niet. 100mbit is voor netwerkkabels niets. je bedoelt toch mbit? want je schrijft mb. Alle providers die adverteren met x-aantal MB zijn zelf verkeerd bezig, die bedoelem mbit. Maar die term zegt de normale consument te weinig.
 
Ik zie in een tabel op de vorige pagina's dat er een verhoging per 07 oktober wordt doorgevoerd.
Uit welke bron is dat afkomstig en bovenal....Klopt dat ??
 
Dat dacht ik niet. 100mbit is voor netwerkkabels niets. je bedoelt toch mbit? want je schrijft mb. Alle providers die adverteren met x-aantal MB zijn zelf verkeerd bezig, die bedoelem mbit. Maar die term zegt de normale consument te weinig.

Klopt ik bedoelde mbit.
 
Klopt ik bedoelde mbit.

Ik heb het nog even nagerekend, maar 10Gigabit is 1280Megabyte per seconde. Laat dat maar eens tot een ieder doordringen. Knappe usenetprovider moet je dan hebben. En ook een aardig vlotte harddisk-array.
 
Ik zie in een tabel op de vorige pagina's dat er een verhoging per 07 oktober wordt doorgevoerd.
Uit welke bron is dat afkomstig en bovenal....Klopt dat ??
Alleen in Amersfoort, de rest moet nog wel even geduld oefenen.
Lees de hele thread even door voor de rest van de informatie. ;)
 
Cat5 is 100 mb en Cat6 is 1 gig.

De regel is:

Cat5 is voor 100mbit (aka fast ethernet)
Cat5e voor gigabit ethernet
Cat6 voor 10gigabit ethernet

Alleen als je erg lange afstanden wil overbruggen, kan je eraan denken om ee categorie hoger te gaan zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan