• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen z3i meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mij is nog steeds een onbeantwoorde vraag mbt de decoders waar men zelf om moet vragen. Op dit moment loopt er nog een actie bij overstap naar Allesin1 waarbij je gratis een decoder krijgt. Deze actie duurt deze maand nog uit.
Het laat zich aanzien dat de overzetting van z3i naar Allesin1 vanaf volgende maand plaats gaat vinden. Hoe zit het dan met die gratis decoder?

Dat is dus precíes wat ik wilde weten, waarop Saywhat antwoordde dat je daar zelf over moet bellen, en impliceerde dat dit voor de overzetting moet gebeuren.
Wel grappig dan weer dat je die vraag voor de derde keer stelt (de eerste twee keer door mij) terwijl je zelf net aangeeft dat Saywhat zijn antwoorden prima te vertrouwen zijn. Iets waar ik zelf ook vanuit ga.

Nou wat ik eigenlijk bedoelde is, is of dit in juni ook nog kan. Dat het tot 31 mei nog kan, is logisch, maar als de Alles in 1 actie is verlopen (áls, hij zou al zo vaak stoppen) en je belt er dan over, dus terwijl abonnees die Alles in 1 nemen geen gratis DTV pakket krijgen, kom je daar dan nog wel voor in aanmerking als voormalig Z3i klant?
Nee, 'kadootjes' worden nooit achteraf nog gegeven... Bij een aanvraag moet je dat aangeven, het is niet zo dat je daar op terug kan komen om te wijzigen.

Nu is dit in jullie geval geen aanvraag, maar word wel behandeld als een aanvraag waar geen apparatuur en of portering bij is besteld. Vandaar dat de actie bij de klant ligt om alsnog een kadootje, of portering te regelen.

Nou is Volendam een uitzondering samen met de rest van de gebieden waar een andere RTV leverancier actief is en men dus ook al een jaar gedupeerd wordt t.o.v. andere Ziggoklanten, iets wat ook steeds al opgelost zou worden. Dus vandaar dat het niet héél vreemd is om dit duidelijk te willen krijgen.
 
Dat is dus precíes wat ik wilde weten, waarop Saywhat antwoordde dat je daar zelf over moet bellen, en impliceerde dat dit voor de overzetting moet gebeuren.
Wel grappig dan weer dat je die vraag voor de derde keer stelt (de eerste twee keer door mij) terwijl je zelf net aangeeft dat Saywhat zijn antwoorden prima te vertrouwen zijn. Iets waar ik zelf ook vanuit ga.

Nou is Volendam een uitzondering samen met de rest van de gebieden waar een andere RTV leverancier actief is en men dus ook al een jaar gedupeerd wordt t.o.v. andere Ziggoklanten, iets wat ook steeds al opgelost zou worden. Dus vandaar dat het niet héél vreemd is om dit duidelijk te willen krijgen.
Zelf bellen is/geeft geen antwoord, als zodanig ben ik dus niet tevreden met het antwoord. Dit is geen fout antwoord maar een antwoord waar we niet wijzer van worden.

Als men nu belt is er dikke kans dat men te horen krijgt dat er op hun postcode geen bundel mogelijk is en wordt de aanvraag niet gehonoreerd. Gezien het korte tijdsbestek tot 1 juni, is in mijn optiek enige spoed noodzakelijk. Vandaar dat ik graag concreet verneem waar deze mensen nu en straks aan toe zijn.

De Z3i abonnees buiten deze gebieden kunnen zichzelf tenminste nog enige zekerheid verschaffen door nog deze maand zelf over te stappen.

Alhoewel het de volgende maand dan weer een vreemde situatie zou worden als er toch weer een gebiedsonderscheid zou ontstaan.

Kortom, mijn voorstel : z3i's krijgen als ze dat willen een decoder, los van de lopende actie.
 
Voor zover ik weet kan daar vooralsnog geen Alles in 1 geleverd kan worden? Beide partijen lijken er nog niet uit te zijn, hoewel er dus wel over gesproken wordt. Cogasgebied, en zo zijn er nog wel een paar...

En uit welke 'bronnen' haal jij deze wijsheid?
 
En uit welke 'bronnen' haal jij deze wijsheid?
Type maar eens een postcode in van een willekeurig Cogasgebied in de postcodecheck. Krijg je de melding dat je internet en telefonie wel kunt bestellen, RTV en Alles in 1 niet.
Elke medewerker van Sales of Klantenservice (0900-1884 optie 5 of 3 en daarna 4 respectievelijk) beaamt dit als je het nabelt.
Verder kan elk van de duizenden gedupeerden dit bevestigen, ook op dit forum.

Als je bedoelt de besprekingen? Zie daarvoor zowel mails van Ziggo als van Cogas geciteerd worden op ditzelfde forum.

De zoekknop is je vriend.
Zelf bellen is/geeft geen antwoord, als zodanig ben ik dus niet tevreden met het antwoord. Dit is geen fout antwoord maar een antwoord waar we niet wijzer van worden.
Hoezo niet? Zelf bellen voor het eind van de actieperiode dus. De vraag waarop dat het antwoord is gaat over gewone Z3i klanten, net zoals jouw vraag, die bijna precies hetzelfde is als de al beantwoorde vraag:

Mijn vraag:
Nou wat ik eigenlijk bedoelde is, is of dit in juni ook nog kan. Dat het tot 31 mei nog kan, is logisch, maar als de Alles in 1 actie is verlopen (áls, hij zou al zo vaak stoppen) en je belt er dan over, dus terwijl abonnees die Alles in 1 nemen geen gratis DTV pakket krijgen, kom je daar dan nog wel voor in aanmerking als voormalig Z3i klant?
Jouw vraag:
Voor mij is nog steeds een onbeantwoorde vraag mbt de decoders waar men zelf om moet vragen. Op dit moment loopt er nog een actie bij overstap naar Allesin1 waarbij je gratis een decoder krijgt. Deze actie duurt deze maand nog uit.
Het laat zich aanzien dat de overzetting van z3i naar Allesin1 vanaf volgende maand plaats gaat vinden. Hoe zit het dan met die gratis decoder?
Antwoord op dus beide vragen:
Nee, 'kadootjes' worden nooit achteraf nog gegeven... Bij een aanvraag moet je dat aangeven, het is niet zo dat je daar op terug kan komen om te wijzigen.
De vraag die nog niet beantwoord is, hoewel je die niet zelf nog gesteld hebt, is hoe het dan gaat met klanten in uitzonderlijke regio's waar RTV niet door Ziggo rechtstreeks geleverd wordt (hoewel je zelf aangeeft dat ik met het antwoord van Saywhat genoegen moet nemen, terwijl dat van zijn antwoorden op de twee verschillende vragen nou net de onvolledige was).

Je zegt het niet, maar je doelt met je laatste post nu kennelijk wel op hetzelfde als ik;
Als men nu belt is er dikke kans dat men te horen krijgt dat er op hun postcode geen bundel mogelijk is en wordt de aanvraag niet gehonoreerd. Gezien het korte tijdsbestek tot 1 juni, is in mijn optiek enige spoed noodzakelijk. Vandaar dat ik graag concreet verneem waar deze mensen nu en straks aan toe zijn.
Kortom, hoe zit het met de Cogasklanten?
 
Type maar eens een postcode in van een willekeurig Cogasgebied in de postcodecheck. Krijg je de melding dat je internet en telefonie wel kunt bestellen, RTV en Alles in 1 niet.
Elke medewerker van Sales of Klantenservice (0900-1884 optie 5 of 3 en daarna 4 respectievelijk) beaamt dit als je het nabelt.
Verder kan elk van de duizenden gedupeerden dit bevestigen, ook op dit forum.

Ik heb geen idee waarom ik zou moeten lezen welke problemen er in het Cogas gebied zijn, want Edam-Volendam valt daar niet onder....:shock:
Verder neem ik toch de uitspraken van Saywhat veel meer serieus dan van iemand die dit uit de lucht grijpt en maar 'gewoon' een Ziggo gebruiker is.
Hoe kan jij weten of er wel of niet afspraken gemaakt zijn tussen Ziggo en de gemeente Edam-Volendam???????
 
het Cogas gebied zijn, want Edam-Volendam valt daar niet onder....

Okee okee, Cogasgebied en andere gemeentes die zich in diezelfde uitzonderlijke situatie bevinden.
Hoe kan jij weten of er wel of niet afspraken gemaakt zijn tussen Ziggo en de gemeente Edam-Volendam

Met Cogas zijn sowieso onderhandelingen gaande, maar dat is dus niet van toepassing.
Afspraken en acties zijn recentelijk in Edam/Volendam nog geweest, bijvoorbeeld de acties voor digitale televisie waarbij voor het eerst in die gemeentes Smartcards bij Ziggo geregistreerd konden worden. Of er met díe specifieke gemeente over dit specifieke onderwerp besprekingen zijn, weet ik niet, maar die moeten er wel zijn als zij ook Alles in 1 moeten kunnen krijgen.
Overigens trek ik dus geen moment de woorden van Saywhat in twijfel, ik ben gewoon benieuwd hoe ze dat dan gaan oplossen.
 
gebeld ze zeggen dat ik pas op 1 julie moet bellen voor decoder.
en doen maar vaag.
ze konden ook direkt zien dat tv abonement niet op mijn naam staat.
ook zien ze niet off van ziggo is wat nu ook afvraag.

je hebt 1 ziggo kanaal in analoog paket zitten wordt die alleen gelevert door ziggo ?
want dat kanaal heb ik wel zou beetje vaag vinden dat bv andere tv provider die zender ook heeft bv.
 
Ik was dit topic een beetje uit het oog verloren, maar toch nog even een reactie.


Het stukje mbt de decoders waar de klant zelf contact over op moet nemen lijkt een marketingtechnische reden te zijn, echter dit is mijn eigen conclusie kan ik niet en wil ik ook niet hardmaken...
Als dit namelijk wel hard te maken was zal het niet echt intern gewaardeerd gaan worden dat ik dat dan even openbaar zou maken ;)

Over Volendam zal nog wel meer communicatie volgen, maar meer als wat ik tot nu toe heb gekregen krijg ik momenteel helaas ook niet...

Voor de sceptici, ik heb het niet in mijn naam of handtekening kenbaar gemaakt, maar ben inderdaad Ziggo medewerker... Cees en en andere kunnen dit bevestigen.

Zodra ik intern meer hoor zal ik dat hier proberen verder toe te lichten, met name dan het Edam/Volendam stukje...

Cogas is mij echt niks over bekend namelijk...
 
Over Volendam zal nog wel meer communicatie volgen, maar meer als wat ik tot nu toe heb gekregen krijg ik momenteel helaas ook niet...

Zodra ik intern meer hoor zal ik dat hier proberen verder toe te lichten, met name dan het Edam/Volendam stukje...

Hartstikke bedankt, we zitten namelijk aal vanaf de dag dat we die brief hebben gekregen toch al een tijdje in het 'donker' en persoonlijk vind ik het vreemd (lichtjes uitgedrukt) dat het bedrijf die de brief verstuurt tot op de dag van vandaag nog geen duidleijkheid kan verschaffen....
Dit is geen aanval op jou persoonlijk hoor, ik ben allang blij dat er iemand is de hier wat dieper op in wil gaan.
 
Zodra ik intern meer hoor zal ik dat hier proberen verder toe te lichten, met name dan het Edam/Volendam stukje...

Cogas is mij echt niks over bekend namelijk...

Belofte maakt schuld ;)

Zojuist intern is er rond gegaan dat ook deze klanten een bundel mogen gaan afnemen!!

De oplossing die men nu heeft bedacht (en dus gaat hanteren) is dmv een korting op het Alles-in-1 pakket van € 14,95 per maand. :pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan