• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verstuurt Ziggo spookrekeningen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Het_is_balen

Ik kreeg vandaag een aanmaning van Ziggo voor een factuur. Of ik binnen 8 dagen wil betalen. Ik betaal alle diensten (Orange Internet, Radio/tv/kabel van Casema en Orange telefonie) via automatische incasso, hiervan heb ik onlangs een schriftelijke bevestiging gehad.

Ziggo is helaas onbereikbaar of slechts na 10 minuten, dit noem ik een slechte service. Zojuist gebeld met de Consumentenbond, die zeggen dat ze in onderhandeling zijn maar ik weet niet waarover.

Maar goed, ik kreeg een spookrekening, ik hoorde van anderen dat in de Volkskrant een artikel had gestaan over spookfacturen van Ziggo, ik kan hierover niets vinden eigenlijk. Weet iemand hier meer van toevallig?

Ik baal er echt van. Ik wil graag internetten. Casema was altijd een goed bedrijf en ook met Orange heb ik nog nooit problemen gehad. Wel in de begin dagen met Wanadoo, vooral onbeschofte klantenservice medewerkers, dat is helemaal erg.

Het is echt stuitend dat Ziggo niet bereikbaar is ik hoop dat de problemen snel opgelost zijn.
 
Niet betalen!!! Ik zou ook maar checken of het bankrekeningnummer op de rekening wel echt van Ziggo is ! Wie weet zijn er oplichters bezig. Immers kunnen deze nu door alle verwarring er een slaatje uit slaan!

Hoe dan ook wanneer je automatiche incasso hebt sowieso niet betalen
 
Misschien even kijken in de afschrijvingen op uw rekening en vergelijken met factuur online op ziggo.nl en eventueel het factuur die u met de post gekregen hebt erbij houden?

Waarschijnlijk denk ik te makkelijk.
De reden dat u het factuur heeft gekregen is volgens mij omdat men voortaan vooraf moet betalen en daarom zullen ze denk ik de eerste paar maanden een factuur via de post versturen met daarbij een brief, maar daar kun je me niet op vastpinnen.

Ik begrijp trouwens heel goed dat het frustrerend is dat de helpdesk niet goed te bereiken is!
 
factuur

moet je er wel op kunnen bij ziggo.nl
kan alleen bij mijn factuur via home

want mijn ziggo werkt echt niet
 
moet je er wel op kunnen bij ziggo.nl
kan alleen bij mijn factuur via home

want mijn ziggo werkt echt niet

Dat klopt en dat is ook de bedoeling, klanten van @home moeten nog gewoon via de oude manier hun factuur bekijken, zie zijn niet over gezet nog. Of heb je bericht gehad dat je inmiddels over gezet bent ?

Heb jij ook een aanmaning gekregen (omdat je hier reageert) ?
Geef even wat meer informatie.
 
Ik snap het niet ik heb toch gewoon automatische incasso? Dan ga je geen acceptgiro sturen.

Ik denk dat ik het hele zaakje even in een briefje zet en via de normale post opstuur. Paar kopieën erbij dat schijnt te helpen bij Ziggo heb ik ergens gelezen.
 
Ik snap het niet ik heb toch gewoon automatische incasso? Dan ga je geen acceptgiro sturen.

Ik denk dat ik het hele zaakje even in een briefje zet en via de normale post opstuur. Paar kopieën erbij dat schijnt te helpen bij Ziggo heb ik ergens gelezen.

Even voor de zekerheid:

Je hebt toch wel op je bankrekening gecontroleerd of de laatste incasso('s) goedgegaan zijn?
 
Ik heb het hele zaakje dus opgestuurd en ik was eerder deze week bang dat de stekker eruit ging, maar niets aan de hand, dus het is redelijk opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan