• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waarom zo beperkt downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

j.filarski

Hallo Allemaal

Als ik ga downloaden met SpotNet lukt dat tot een bestand dat ongeveer 50 dagen geleden oud gepost is.
B.v Acronis = 40 geleden gepost.
Maar als al probeer een bestand op te halen dat wat ouder is bijv. Acronis(E) van 98 dagen dan krijg ik de foutmelding:
NZB niet beschikbaar, probeer het later nog eens !!!!

Maar vanmiddag was ik even bij m'n vriendin, en die haalde probleemloos bestanden van 240 dagen naar beneden. En kijk me zeer verbaasd aan toen ik dat feit aankaarte.

Nu is mijn vraag: Waarom lukt dat nu niet mij ???? :oyeah:
Waar ligt dat aan?

Mijn nieuwsgroep provider is: News.ziggo.nl

MVG
Jan Filarski
 
Dan zit je vriendin bij een andere usenet provider. Ziggo heeft een retentie van ongeveer 40 dagen.
 
Je kan beter een payserver nemen om te downloaden, je kan de Ziggo newsserver nog wel gebruiken om de text-bestanden (de spots dus) binnen te halen aangezien die tot maximaal 150 dagen gaat.
 
Of gewoon de inloggegevens van de provider van je vriendin gebruiken, teminste.....als haar provider accountsharing toestaat (de meesten doen dit vaak wel).
 
Met SABNZBD is het mogelijk om twee servers in te stellen. Zelf heb ik een account bij Sunny van 60Mbits samen met Ziggo haalt mijn PC de volle snelheid van 10,5MB Uiteraard alleen maar als de retentie van Ziggo dat toelaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan