• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

statisch ip adres evw 3200 thuisnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals je waarschijnlijk weet en ik nu ook dat Ziggo slechte dns servers heeft
daarom kreeg ik het vaste ip adres niet ingesteld zoals bij mijn oude adsl router
na nog wat zoeken op internet kwam ik de google dns en ziggo dns tegen maar de google dns werkt beter.
daarbij vind ik jouw commentaar niet echt behulpzaam en een beetje neerbuigend ik heb het gelukkig opgelost zonder jouw "hulp" cees en als je een beetje beter had gelezen had je nergens het woord nas gelezen
:pompom:
Ten eerste heeft een dns server helemaal niets te maken met vaste ip adressen en daarom is jouw oplossing dus geen oplossing geweest, maar is het door een andere reden weer gaan werken.

Of mijn Posts en die van anderen in dit topic niet behulpzaam zijn en neerbuigend zal ik maar verder niets over zeggen, maar geeft goed aan hoe je er zelf tegenaan kijkt.

Je opmerking over NAS snap ik niet zo, je had het toch heel duidelijk in je eerste post over je NAS die onder Windows-7 werkt.
 
hebben jullie nog nooit bij het opzetten van een thuisnetwerk met een x aantal pc's de adapter instellingen hoeven aanpassen ,internetprotocol 4 tcp/ipv4?
dan moet je ook de voorkeurs dns server adres en de alternatieve dns server adres aanpassen en bij ziggo werkt dat net iets anders dan bij adsl
maar jongens jullie bekijken het maar ik weet nu dat ik hier niet voor hulp in de toekomst moet komen want jullie discussieren liever dan met een oplossing
komen
de groenten en niet tot sinas
:sleep:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan