• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou de helpdesk bellen en vragen of (eisen dat) je deze cisco kunt omruilen voor een met recentere firmware of dat er een monteur langs komt die een update voor je doet.

id bellen met helpdesk en een monteur eisen die dit update.

Volgens mij was je vraag al beantwoord voor je hem stelde

Als iemand enige suggesties heeft over vervolgstappen om de ontvanger geupdate te krijgen zonder deze weer weken te missen zijn natuurlijk welkom.
 
Dat verhaal met die Harense Smid, interessant. Als ik het goed begrepen heb kan de 1.0.2.5 versie wel updaten in het Casema netwerk? Dus waarom de HS niet vragen om de ontvanger even naar een ander filiaal (in Breda bijvoorbeeld) te sturen of een nieuwe ontvanger uit dat filiaal op te sturen? Of is die 1.0.2.5 helemaal niet op te waarderen?
 
Aangezien de kans aanzienlijk is dat de Cisco een foutieve Smartguide-versie binnenhaalt waardoor de volledige STB onbruikbaar wordt raad ik af dat iemand gebruik maakt van deze procedure.
 
Aangezien de kans aanzienlijk is dat de Cisco een foutieve Smartguide-versie binnenhaalt waardoor de volledige STB onbruikbaar wordt raad ik af dat iemand gebruik maakt van deze procedure.

Dit had je beter onder de echte procedure kunnen plaatsen.
Gelukkig heeft BenJ inmiddels al zoiets gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan