• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Factuur Online van @home verbeterd?

  • Onderwerp starter vinnie-terranova
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vinnie-terranova

Ik maak gebruik van factuur online voor mijn @home diensten. Nu was het me al regelmatig opgevallen dat je de gespreksspecificatie mbt het bellen niet kunt bekijken. Bij mijn factuur van 01-05-2008 geeft hij WEL netjes alle gespreksspecificaties van vorige maand weer. dit is dan ook voor het eerst in twee jaar dat ik deze kan bekijken!!!!

Weer een vraagje voor ANONIEM misschien, is deze optie verbeterd sinds afgelopen factuur? Ik maak gebruik van 24 uur bellen van @home.
 
Ik maak gebruik van factuur online voor mijn @home diensten. Nu was het me al regelmatig opgevallen dat je de gespreksspecificatie mbt het bellen niet kunt bekijken. Bij mijn factuur van 01-05-2008 geeft hij WEL netjes alle gespreksspecificaties van vorige maand weer. dit is dan ook voor het eerst in twee jaar dat ik deze kan bekijken!!!!

Weer een vraagje voor ANONIEM misschien, is deze optie verbeterd sinds afgelopen factuur? Ik maak gebruik van 24 uur bellen van @home.

Dit kan al vanaf het moment dat ik lid ben novemver 2007.
 
Bij Multikabel hebben we ook altijd gespreks-specificatie gehad, echter wel van de maand voorafgaande aan je nota, dus behoorlijk in het verleden.

Nu volgende week de nieuwe Ziggo-portal van start gaat zal de presentatie wel voor iedereen gelijk worden. Dus we moeten de nieuwe website even afwachten en kijken of alle opties daar voor iedereen nu al gelijk zijn en zien wat we daar aan specificaties zien.
 
wel vreemd, want ik kan alleen de maand april bekijken, de rest van de facturen geeft hij geen gespreksspecificatie...... ik hoop dan ook dat dit in de toekomst wel het geval zal zijn.........
 
wel vreemd, want ik kan alleen de maand april bekijken, de rest van de facturen geeft hij geen gespreksspecificatie...... ik hoop dan ook dat dit in de toekomst wel het geval zal zijn.........


Ik kan ook vanaf het begin van factuur online de rekeningen online en de gesprekskosten online bekijken.

Ik heb zelf het 4 mb internet en het volop bellen abonnement.
 
Anoniem waarom kan ik de specificatie niet opvagen van facturen voor 01-05-2008?
 
ik wacht komende maand effe af, en dan inderdaad maar een belletje naar de helpdesk.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan