• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan niet bellen

  • Onderwerp starter rodijaka
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rodijaka

Ik bel dus ook via multikabel en sinds vanmiddag kan ik niet meer bellen,ik krijg geen kiestoon,maar ik kan wel gebeld worden.
Ik heb ook al een andere telefoon gebruikt maar daar mee ook hetzelfde resultaat.
Wie kan dit probleem en wat kan ik hieraan doen,bellen met multikabel kan ook niet want ik kan niet bellen,mobiel is ook geen optie want dat wordt ook weer een duur grapje.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Mvg Rodijaka
 
rodijaka zei:
Ik bel dus ook via multikabel en sinds vanmiddag kan ik niet meer bellen,ik krijg geen kiestoon,maar ik kan wel gebeld worden.
Ik heb ook al een andere telefoon gebruikt maar daar mee ook hetzelfde resultaat.
Wie kan dit probleem en wat kan ik hieraan doen,bellen met multikabel kan ook niet want ik kan niet bellen,mobiel is ook geen optie want dat wordt ook weer een duur grapje.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Mvg Rodijaka
Heb je al geprobeerd je kabelmodem uit en weer aan te zetten ?

Controleer voor en nadat je dat gedaan hebt of alle lampjes normaal branden na opstarten. Nadat een Motorola modem helemaal klaar is met opstarten zou het TEL1 lampje constant moeten branden en na opname van de telefoon moet het gaan knipperen en zou je daarna een kiestoon moeten horen.
 
CeeS zei:
rodijaka zei:
Ik bel dus ook via multikabel en sinds vanmiddag kan ik niet meer bellen,ik krijg geen kiestoon,maar ik kan wel gebeld worden.
Ik heb ook al een andere telefoon gebruikt maar daar mee ook hetzelfde resultaat.
Wie kan dit probleem en wat kan ik hieraan doen,bellen met multikabel kan ook niet want ik kan niet bellen,mobiel is ook geen optie want dat wordt ook weer een duur grapje.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

Mvg Rodijaka
,
Heb je al geprobeerd je kabelmodem uit en weer aan te zetten ?

Controleer voor en nadat je dat gedaan hebt of alle lampjes normaal branden na opstarten. Nadat een Motorola modem helemaal klaar is met opstarten zou het TEL1 lampje constant moeten branden en na opname van de telefoon moet het gaan knipperen en zou je daarna een kiestoon moeten horen.

Allemaal geprobeert,geen succes.
 
rodijaka zei:
Allemaal geprobeert,geen succes.
Dan toch maar even met de helpdesk bellen (desnoods bij de buren) en vragen of ze je terugbellen op je mobiel of op je normale lijn. Misschien is je modem defect bijvoorbeeld. Denk dat je in elk geval even technische assistentie van Multikabel moet hebben.
 
Ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem. Kan gebeld worden maar niet bellen. Krijg ook soms een krakend geluid te horen en geen kiestoon.

Modem Reset gedaan - Lost het niet op
Andere telefono rechtstreeks op modem - lost het niet op.

Helpdesk gebeld en zij konden ook niets vreemd vinden ook niet na overleg met de TD.

Morgen komt er weer een monteur langs om te onderzoeken en hopenlijk ook oplossen.

Postcode: 1486 MK

Update 15:30
Net gebeld door MK. Het blijkt dat er meerdere gebruikers problemen hebben en dat het dus een probleem is bij MK. Ze zijn ermee bezig en de monteur is door hun afgezegd omdat hij niets kan doen in deze.

Wel jammer dat de Storingen/Werkzaamheden site hier geen melding van maakt.
 
Vandaag mailtje ontvangen van MK. Problemen waren vrijdag later op de dag opgelost en kreeg net een mailtje.

Op 15/11/2007 heeft u bij Multikabel aangegeven dat u een storing heeft op uw Internet.

De storing is verholpen en alles functioneert weer naar behoren.
Indien u onverhoopt nog problemen ondervindt, dan verzoek ik u om
contact op te nemen met Multikabel. U kunt dit doen aan de hand van
het volgende referentienummer: .

Wij zijn te bereiken via de contact pagina van onze website of telefonisch via
0900 - Multikabel (0900-6858452 € 0,01 p/m).
 
response tijd traag

Ik vind het ook erg lang duren voordat je bericht terug krijgt van mutlikabel. Eigenlijk duurt alles wel lang:

Bestelling:
na 2 weken nog niets gehoord
na 3 weken zelf maar bellen wel me bevestiging ontvangen
na 5 weken hoera een pakket binnen
na 2 maanden nog niets gehoort over me telefoon :?:
 
Re: response tijd traag

sealdoja zei:
na 5 weken hoera een pakket binnen
na 2 maanden nog niets gehoort over me telefoon :?:

Bedoel je dat je na 2 maanden (dus 5 weken nadat je het pakket binnen had) nog geen telefonie hebt gekregen ?

Maar als je het pakken (modem) binnen hebt, kun je het toch zo aansluiten? Je kunt dan soms al bellen alleen de datum waarop je oude provider je oude nummer overzet naar Multikabel kan wel eens langer duren, maar dat ligt aan de oude provider die soms het nummer niet direct over wil/kan zetten.

Wat is nu precies jouw probleem ?
 
das al sneller dan de helpdesk

Hoi Cees,

Ik woon pas op mezelf en ik neem nog geen nieuw nummer mee. De helpdesk heeft me verteld: Meneer u krijg zodra u via uw laptop of pc de code activeerd via het modem na 2 weken uw nummer e.d per post thuis gestuurd. dat is precies mijn probleem
 
Re: das al sneller dan de helpdesk

sealdoja zei:
Hoi Cees,

Ik woon pas op mezelf en ik neem nog geen nieuw nummer mee. De helpdesk heeft me verteld: Meneer u krijg zodra u via uw laptop of pc de code activeerd via het modem na 2 weken uw nummer e.d per post thuis gestuurd. dat is precies mijn probleem
En heb je het modem al geactiveerd met die code ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan