• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

opzeggen lukt maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Forum Gebruiker
Berichten
26
verleden maand heb ik , toen ik las dat de algemene voorwaarden van Multikabel veranderd waren, een aangetekende brief met handtekening bij ontvangst gestuurd naar Multikabel in Alkmaar, het bedrijf waar ik een verbintenis mee ben aangegaan, dat ik het niet eens was met de wijzigingen en alles opzegde. De handtekening heb ik retour op 26 mei dus de brief is ontvangen.

Nu krijg ik alleen maar post van een onbekend bedrijf voor mij dat zich Ziggo noemt en een adres heeft in Groningen, ik heb ook een factuur ontvangen voor de maanden mei en juni van 108 euro. Over de opzegging heb ik helemaal niets gehoord, en mailen naar Multikabel en Ziggo heeft geen zin want ik krijg alleen maar automatische antwoorden.

Ik heb opgezegd vanwege verandering algemene voorwaarden, dan geldt die maand opzegtermijn toch niet? De voorwaarden hebben ze ook zomaar veranderd.

Reden dat ik ook weg ga of weg ben ( ik weet het niet meer) is de waardeloze facturatie en communicatie. Ik heb een automatische incasso afgegeven en tot drie keer toe wordt het niet afgeschreven en krijg ik een herinnering. Ook de prijs is onwijs hoog, 50 euro voor digivisie, telefoon waarbij je niet eens onbeperkt naar het vaste net kan bellen en internet van 8 mbit. Ik heb nu telfort en digitenne, 19,5 MB down, 1 MB up ( valt wel wat tegen), onbeperkt bellen naar het vaste net en digitale televisie en radio op 2 televisies / versterkers zonder kabels, bij elkaar 39,90.

Maar de vraag blijft: hoe kom ik van dat Ziggo af en kunnen ze mij verplichten tot 1 juli te betalen terwijl ik begin mei al heb opgezegd op grond van wijziging algemene voorwaarden?
 
de klantenservice van Ziggo is niet in een redelijke tijd bereikbaar. Een nummer in Alkmaar opgebeld maar daar kunnen ze mij niet verder helpen. De dame die ik aan de lijn had was vriendelijk en correct en gaf toe dat het een zooitje was. Het 1 cent nummer van multikabel is 10 cent geworden en komt uit in Groningen.
Misschien als ik niet betaal dat ze mij afsluiten, maar dat is niet de weg die ik het liefst bewandel, ik moet ook mijn modem terug sturen als ik het wel heb. Stond daar eigenlijk borg op? Door dei brieven de laatste maanden ben ik de draad helemaal kwijt geraakt.
 
Als er borg voor betaald is dan staat de borg gewoon nog open..

En het opzeggen vie de service site, werkt dat niet?

Thomas
 
ik heb een soortgelijk iets. Ik ben in februari verhuisd van casema naar multikabel gebied. tot 2x een brief gestuurd naar casema dat ik de rtv abbonament ga opzeggen ivm verhuizing. De eerste brief is niet ontvangen, en de 2e brief is ook spoorloos verdwenen. Klantenservice van casema gebeld, ik moest nog maar een brief sturen. Nu is alles ziggo geworden, ik heb 2 klantnummers, en ik betaal nog steeds voor mijn oude adres.

Nu is het zo als ik het bedrag storneer dan heb ik kans dat hier op mijn nieuwe adres ook alles wordt afgesloten omdat ik dan te boek sta als wanbetaler..

Ziggo is niet te bereiken.... wat nu
 
Ziggo is niet te bereiken.... wat nu

Jij praat over Casema gebied als ik je goed begrijp, oud Casema is wel bereikbaar hoor, oud Multikabel is waar de meeste problemen mbt bereikbaarheid spelen...
 
Jij praat over Casema gebied als ik je goed begrijp, oud Casema is wel bereikbaar hoor, oud Multikabel is waar de meeste problemen mbt bereikbaarheid spelen...

mag jij mij vertellen hoe...


ziggo tel nr 09001884 is het oude casema telefoon nummer.......:shock:
 
tot 2x een brief gestuurd naar casema dat ik de rtv abbonament ga opzeggen ivm verhuizing. De eerste brief is niet ontvangen, en de 2e brief is ook spoorloos verdwenen.
Aangetekend?

Nu is het zo als ik het bedrag storneer dan heb ik kans dat hier op mijn nieuwe adres ook alles wordt afgesloten omdat ik dan te boek sta als wanbetaler..
Dat ben je niet zomaar hoor, dat gebeurd pas na stelselmatige herhalingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan