• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo monteur met een grote fantasie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit hele topic gaat toch (al lang) niet om het filtertje of wel dan? Marcel heeft gewoon een punt als je kijkt naar de communicatie over dit issue. De rest heeft gelijk als het gaat om of er een mogelijke basis is voor een filtertje (wat Marcel m.i. ook niet geheel tegenspreekt, alleen vraagtekens heeft bij de argumenten (of het ontbreken hiervan) van de monteur)...

Als je nu alleen op het filtertje af gaat en dan stelt dat het "a-sociaal" is dan lust ik er nog wel een hoop hoor.... Eens dat zo'n filter niemand in de weg zit en je deze beter kunt laten zitten... maar die afweging is aan Marcel en als hij weer de boel plat zou leggen zal hij de laatste zijn (denk ik) om zijn ongelijk toe te geven en voor de consequenties op te draaien.....
-------
Er wordt in verstoringsland helaas heel wat smoesjes verkocht, helaas weet ik dit ook uit prof-ervaring, en daar mag (of moet zelfs) best heel kritische over gesproken worden. Ik hoop dan ook dat de profs hier, welke invloed hebben op , verstoringsafhandeling er ook notie van nemen, er is zoveel te halen voor een bedrijf als je gezond verstand toepast en niet zomaar wat gaat zitten verzinnen. Ondertussen heb ik zoveel materiaal dat ik een boek kan schrijven over de smoesjes... (en dan bedoel ik niet een specifieke firma)....misschien dat ik het zelfs wel eens ga doen, denk dat het vele zal aanspreken

Ja praat jij het maar goed. De essentie van dit verhaal is of die monteur een leugenaar is of niet. Hij heeft een filter geplaatst omdat hij dat blijkbaar zo leuk vond om te doen. :?
Vervolgens sloopt de klant het weg en draait zich in alle bochten om te verdedigen dat zijn mening (gespeend van iedere vorm van technische kennis) beter klopt dan die van de monteur.

Dit soort klanten mogen ze van mij een maand op zwart zetten.
 
Ja praat jij het maar goed. De essentie van dit verhaal is of die monteur een leugenaar is of niet. Hij heeft een filter geplaatst omdat hij dat blijkbaar zo leuk vond om te doen. :?
Vervolgens sloopt de klant het weg en draait zich in alle bochten om te verdedigen dat zijn mening (gespeend van iedere vorm van technische kennis) beter klopt dan die van de monteur.

Dit soort klanten mogen ze van mij een maand op zwart zetten.

Praat ik het goed of plaats ik het in de juist (of in sommige ogen: andere) context?
Hoe kunnen wij hier vanuit onze eigen situatie nu werkelijk een partij kiezen en wie dan ook in een bepaalde hoek zetten? Hoe onderlegd zijn wij werkelijk in de materie en in deze specifieke situatie? Precies, zijn we niet.... (ga er vanuit dat hier geen monteurs welke bij marcel aanwezig zijn geweest rondhangen)

Er is m.i. niemand, incl Marcel, die zegt niet op te willen draaien voor eventuele gevolgen of wel? (maandje op zwart) De discussie gaat hier over hele andere zaken, al komt het telkens op een zijspoor door naar een "schuld" toe te willen werken....
--------
Dus nee, ik kies geen partij en zet niemand in een hokje.... maar vindt wel dat de discussie gevoerd mag en moet worden om duidelijkheid te krijgen in deze materie....
 
Ja praat jij het maar goed. De essentie van dit verhaal is of die monteur een leugenaar is of niet. Hij heeft een filter geplaatst omdat hij dat blijkbaar zo leuk vond om te doen.

Volgens mij denk jij dat ik van de planeet mars kom, en dat ik nergens geen verstand van hebt, foutje van jou kant want weet tot op zekere hoogte wel hoe de infrastructuur in elkaar zit van wijkkast tot de aop. Dat jij probeerd bloederig dit onderwerp om te turnen naar "de ts is de foute en hulde voor de monteur" is jou pakkie-an. Ik blijf erbij dat dit hele gebeuren 1 grote klinkklare onzin was. Ik blijf erbij dat deze monteur die bewuste vrijdag mij per abuis offline heeft gezet en het op deze manier heeft trachten op te lossen. Immers, de monteur weet de procedure voor dit soort zaken en dat is: afsluiten> rode kaart afleveren. Aangezien dit niet is gebeurd is dit voor mij de indicatie dat er iets heel anders gaande is geweest.

dat filtertje tja, kost hem niets, dus hij plaatst dat ding en daarmee is de kous af onder het mom wat ik al 100 keer nu hebt geopperd. geen spectrum analyze> binnen vrijwel 5 min weer weg> op het blote oog de kabel weten te pakken uit 3 maar indentieke hirscman kabels> 300 zogenaamde modems plat blabla. Nou je kunt hoog of laag springen, mij krijg je niet zo gek dat ik dit ga geloven.

Ik ga hier een slotje op vragen en zoek het wel verder uit per bp. ga jij maar fijn geloven dat de Ziggo monteurs de bom zijn en nooooit geen fouten maken dan wat ik al eerder zei: komt het helemaal goed met Ziggo en zal het hier nog veeeel voller lopen met klachten die jij op handige manieren wel weet om te buigen naar de schuld van de klant.

Bij deze mag er voor mij een slotje op.
 
Ik blijf erbij dat deze monteur die bewuste vrijdag mij per abuis offline heeft gezet en het op deze manier heeft trachten op te lossen.

De monteur heeft je niet offline gezet, hij heeft je retourverkeer afgesloten. Daardoor werkten interactieve diensten niet meer, maar kun je nog wel gewoon televisie kijken.

Vervolgens heeft hij jouw retourverkeer weer toegelaten en jou verzocht een filter te plaatsen om storingen op de retourband te voorkomen in de toekomst.

Het verhaal van de monteur klopt gewoon helemaal.

Jouw verhaal staat bol van de technische hiaten. Daar komt nog bij dat je van niemand iets aan wil nemen (en zullen je technische hiaten nooit aanguld worden).
 
Volgens mij denk jij dat ik van de planeet mars kom, en dat ik nergens geen verstand van hebt, foutje van jou kant want weet tot op zekere hoogte wel hoe de infrastructuur in elkaar zit van wijkkast tot de aop. Dat jij probeerd bloederig dit onderwerp om te turnen naar "de ts is de foute en hulde voor de monteur" is jou pakkie-an.

Ik ben niet degene die een monteur probeert af te maken in een forum onderwerp!

Ik blijf erbij dat dit hele gebeuren 1 grote klinkklare onzin was. Ik blijf erbij dat deze monteur die bewuste vrijdag mij per abuis offline heeft gezet en het op deze manier heeft trachten op te lossen. Immers, de monteur weet de procedure voor dit soort zaken en dat is: afsluiten> rode kaart afleveren. Aangezien dit niet is gebeurd is dit voor mij de indicatie dat er iets heel anders gaande is geweest.

dat filtertje tja, kost hem niets, dus hij plaatst dat ding en daarmee is de kous af onder het mom wat ik al 100 keer nu hebt geopperd. geen spectrum analyze> binnen vrijwel 5 min weer weg> op het blote oog de kabel weten te pakken uit 3 maar indentieke hirscman kabels> 300 zogenaamde modems plat blabla.

En er is jou door meerdere technisch onderlegde personen ook al 100 keer verteld dat hij die analyse gewoon in de wijkkast kan uitvoeren.
Dat hij nagenoeg zeker kan weten op welke plug hij de filter moet zetten.
Dat hij geen kwartier nodig heeft om een filtertje in te prikken.
Dat jij waarschijnlijk net zo goed kan luisteren als lezen en niet hebt begrepen dat het hypothetisch mogelijk zou kunnen zijn dat je 300 klanten zou kunnen platleggen.

Ik ga hier een slotje op vragen en zoek het wel verder uit per bp. ga jij maar fijn geloven dat de Ziggo monteurs de bom zijn en nooooit geen fouten maken dan wat ik al eerder zei: komt het helemaal goed met Ziggo en zal het hier nog veeeel voller lopen met klachten die jij op handige manieren wel weet om te buigen naar de schuld van de klant.

Bij deze mag er voor mij een slotje op.

Tja...
 
Sorry voor alle betweters hier hoor, >knip<
Zeg, zelfbenoemd "Professioneel Techneut", jouw verhaal lijkt helemaal niet op het verhaal van TS! Het lijkt er meer op dat je dit gebruikt om hier je eigen ongenoegen te spuien. En als je alles zo keurig voor je vriendin zou hebben opgezegd zoals je beweert, zat ze nu niet drie weken zonder internet.

Daarbij heb je ook het originele topic niet goed gelezen. "achter je modem"... :roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan