• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhuizing @Home klanten vanaf september

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

CeeS

Onze publicatie mbt de voorgenomen migratie van abonnees in voormalig AtHome gebied naar het Ziggo systeem is tijdelijk verwijderd.

De informatie waarop wij ons hebben gebaseerd wordt door Ziggo in tweede instantie min of meer gezien als vertrouwelijk.

Komende week hebben wij overleg hierover.

Wij betreuren dit ten zeerste. Dit leek ons juist in het kader van het anders gaan aanpakken een uitstekende zaak, mede ook gelet op de diverse positieve reacties hierop.

namens bestuur MGV
Ben Jobse
voorzitter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blij om te horen dat ze het nu eindelijk eens allemaal gaan overzetten.
Het werd weleens tijd.

We kunnen hier ook wel uit afleiden dat de snelheidsverhogingen van alle bestaande abonnemten.. niet eerder dan November zal zijn... Aangezien in september/oktober de hele migratie afgerond moet worden.
 
Ja eindelijk overgang.
hopelijk wordt na verloop van tijd klanten service ook beter.
want die van @home is echt chaos.
er zijn bv dingen die veel sneller gedaan kunnen worden.
ben ik blij dat eenmaal strax van @home klanten service af ben.
niet slecht bedoelt offzo er zijn ook mensen bij klanten service werken uitstekent werk doen.
behalve bij technishe dienst van @home doet haast niks vaak ;>.

had ik nooit van deze site geweten had ik nu nog met trager verbinding gezeten.
en nu is er eindelijk verbettering wat alleen nog maar beter wordt na migratie en chaos allemaal te einde is ;>
 
Postcodegroepen

Er zal op basis van postcode in 4 groepen van een half miljoen klanten gemigreerd gaan worden. Klanten worden vooraf geinformeerd wanneer dit voor hen plaats zal vinden.

Weet je toevallig ook welke postcodegroepen er zijn?

pvd
 
Weet je toevallig ook welke postcodegroepen er zijn?

pvd


Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Maar het zal wel wachten worden totdat de eerste mensen bericht ontvangen waneer het voor hun wordt overgezet.
 
Weet je toevallig ook welke postcodegroepen er zijn?

pvd
Nee, dat is nog niet bekend gemaakt. De betreffende mensen krijgen hier zelf informatie over via "persoonlijke brieven, nieuwsbrieven en emails" en via meldingen op het Ziggo-Portal.
 
Is er wel bekend wat er gaat veranderen?

Bij @home had je bijvoorbeeld een computernaam nodig anders doet je internet het niet. Ik begrijp dat dit bij Casema en Multikabel anders is geregeld??

Kortom zijn er dingen die voor de @home-klanten anders of wellicht makkelijker worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er wel bekend wat er gaat veranderen?

Bij @home had je bijvoorbeeld een computerwachtwoord nodig anders doet je internet het niet. Ik begrijp dat dit bij Casema en Multikabel anders is geregeld??

Kortom zijn er dingen die voor de @home-klanten anders of wellicht makkelijker worden

computterwachtwoord??? waar zou je een wachtwoord op moeten hebben zetten dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan