• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanmelden en activatie bij Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb je misschien wel gelijk in. Ik ben in staat om die hele nieuwe handel, telefoon, modem, router, kabeltjes, niets werkend , op te pakken en weer in te leveren, dag Ziggo, ook van mij. Ik heb de werkbon van die monteur niet getekend en ben ook reuze benieuwd of ze nu abb. geld van mijn rekening gaan halen. Of dat ik nog uberhaupt iets zal horen over de beloofde afspraak me nog te bellen of er wel of niet een monteur gaat komen maandag.
We wachten af.
A. U bent in Alkmaar geweest en daar is u toegezegd dat alles geregeld gaat worden.
B. Er is door Ziggo opnieuw een monteur ingepland, zoals u zelf aangeeft, aanstaande maandag.
C. Een monteur neemt nooit een decoder mee, die wordt opgestuurd zodra de telefoon werkt.
D. Uw aanmelding is niet weg, anders had de KPN u niet geporteerd.
E. Waar het wel mogelijk fout is gegaan is het aansturen van de monteur.
F: Advies: wacht maandag af, zorg dat voordat de monteur weer weggaat hij alles werkend achterlaat, zoniet laat hem in uw aanwezigheid bellen voor een oplossing.
G: Ga er positief van uit dat alles in orde gaat komen.
Daarna gaat u alles op papier zetten en ook daarin de gemaakte kosten, naam en bedrijfsnaam monteur, dit sturen naar afdeling klachten van Ziggo.
Deze afdeling zal dan verder van u overnemen.
Ziggo afdeling klachten
Postbus 43048
3540 AA Utrecht

Hoop na maandag hier iets positiefs van u te horen,
 
Beetje off-topic..
Weet misschien een van jullie nog het type en merk van de hard disk recorder van Multikabel actie? Kan deze niet zo snel vinden..

On-topic..

Als ik het goed begrijp kan Ener mits de codes goed zijn al gebruik maken van Ziggo

Essel032 kan als het goed is komende maandag (9 juni) als de monteur komt gebruik maken van Ziggo.

Caveboy kan als de monteur komt en alles mee zit (moet ik dus wel extreem veel geluk hebben als ik het hier zo lees) op dinsdag (10 juni) gebruik maken van Ziggo.

Wel grappig ken inmiddels wel het telefoon nummer uit me hoofd en hun keuze menu.. Dat zou niet horen eigenlijk:oops:

We wachten af:cool:
Ook voor jou geldt als antwoord wat ik Essel032 gaf.
Alles op papier zetten en naar afdeling klachten sturen, maar eerst de monteur afwachten.
En zoals je schreef heb je inderdaad de harddisk aangevraagd, de Samsung, die was toen als actie bij het overgaan naar een Powerbundel.
 
ik ben al sinds eind maart bezig met MultiKabel en vanaf 16mei met Ziggo.

ik heb ook een brief op 3juni ontvangen van Casema :confused: die gedateerd is op 15mei waarin op staat dat monteur op 23mei jl. langs zou komen. Is allang geweest. Echter met de activatiecode mijn modem nog niet kunnen activeren.

Wel mail gestuurd op 26mei en op 4 juni antwoord gekregen dat monteur opnieuw langskomt. Waarom snap ik niet. Modem kan ikzelf ook wel activeren mits ik de juiste codes heb.

In dezelfde brief staat dat het 3-1 abbo pas in gaat als wanneer de installatie succesvol voltooid is. Dan pas gaat de teller lopen en niet eerder. :wink: In deze brieg ook andere activatiecodes ontvangen dan voorheen. Vd week ff uitproberen.

En ja ik heb ook nog geen decoder ontvangen.

Attn Caveboy: die brief van 3juni met datum 19mei spreekt men daar ook uit naam van Casema?
In vele gevallen komt er toch - kosteloos - een monteur langs om modem en telefonie te activeren.
En de decoder wordt opgestuurd zodra telefonie werkend is.
 
re

Bedankt voor je optimistische mail . Ik weet niet zeker of er maandag een monteur komt, daarover zouden ze me vanuit Alkmaar afgelopen woensdag juist bellen. Ik wacht dus nog maandag af.
groetjes Anneke
 
Vandaag weer opgebeld door Ziggo. Of de afspraak in de avond kon (dezelfde dag).Op de vraag terug van maar er word niet gewerkt door de monteurs in de avond kregen we te horen dat dat onzin was.

Maar voor alle zekerheid hebben we de afspraak laten staan zoals deze was. Ook al deed de Ziggo meneer proberen ons over te halen.
 
Vandaag de nieuwe codes ingevoerd om mijn modem te activeren.

En het is gelukt!!! :)

Mail geinstalleerd. Volgens de handleiding op ziggo.nl kun je mail.ziggo.nl gebruiken. Deze werkt bij mij niet maar wel de quicknet adressen. Deze kun je ook terugvinden op de ziggo site.

Nieuwsgroepen geinstalleerd en dit werkt ook prima.

Wel lastig dat je soms je e-mail adres moet gebruiken en soms weer je user-name. Dit had wel wat consument vriendelijker gekund. Wellicht heeft het een reden om het op deze manier te doen.

Maar goed ik ben online. Nu nog telefonie en decoder afwachten en dan ben ik weer :D

Keep u posted
 
Mooi, dat is gelukt dus. Ik moet nog even afwachten maar dit geeft nieuwe hoop.
 
Maar hoe,
ENER zegt
Vandaag de nieuwe codes ingevoerd om mijn modem te activeren.

Ik heb ook een activatiecode en wachtwoord,
maar ik zie nergens (op de ZIGGO WEbsite) dat ik ze kan invoeren.
Ik kan wel internetten met het modem op de goede snelheid, maar activeren en een E-mail met ZIGGO.nl aanmaken , zie ik nergens....:?
 
Maar hoe,
ENER zegt
Vandaag de nieuwe codes ingevoerd om mijn modem te activeren.

Ik heb ook een activatiecode en wachtwoord,
maar ik zie nergens (op de ZIGGO WEbsite) dat ik ze kan invoeren.
Ik kan wel internetten met het modem op de goede snelheid, maar activeren en een E-mail met ZIGGO.nl aanmaken , zie ik nergens....:?

als je al kunt internetten ben je dus online en hoef je je modem niet te activeren. Bij mij was het geval dat ik helemaal niet op internet kon komen omdat mijn modem geactiveerd moest worden.

ziggo.nl e-mail adres kan op dit moment nog niemand aanvragen. Zie ook

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=11757
 
OK,
Dank voor de info en het antwoord, dan wacht ik af tot het lukt en houdt mijn XS4ALL account aan. Ik zal ook de kosten hiervoor terugclaimen bij ZIGGO.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan