• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd wat betreft 100baseT en TX sloeg ik de plank mis. Bedankt voor de correctie.
 
mooi, dan nu terug maar onze verslaggever in Amersfoort... ;)
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
niet zo eerlijk tbh tegenover andere klanten buiten amesfoort....
hoop dat rest van NL snel volgt.
Wie spreekt hier over eerlijk? Jij hebt toch een abonnement afgesloten voor 20Mb, wat nu waarschijnlijk 50Mb geworden is? Klink een beetje verwend, jouw opmerking. Geduld.
 
Wie spreekt hier over eerlijk? Jij hebt toch een abonnement afgesloten voor 20Mb, wat nu waarschijnlijk 50Mb geworden is? Klink een beetje verwend, jouw opmerking. Geduld.

Even een ander perspectief: iemand uit Amerfoort die tot de beperkte groep behoort kan net zo goed zeggen: wat heb ik misdaan om tot proefkonijn gebombadeerd te worden? Kunnen jullie niet iemand anders daarvoor kiezen?
 
Idd hebben wij allemaal het zelfde abbo genomen bij het zelfde bedrijf, daarom is het uiteindelijk niet eerlijk als 120mbps wel in 5 steden uitgerold word maar in de rest van het land niet.

Wij betalen allemaal even veel en we hebben allemaal net zo veel rechten.

Ik ben van mening dat als met een een bundel of abbo upgrade dat dit dan ook voor alle afnemers van deze bundel moet gelden.

Het is flauwekul alleen uit te rollen in gebieden waar nu glasvezel aangeboden wordt.

het is gewoon niet eerlijk tegenover de ander afnemers van exact de zelfde bundel.

Ik ruik al weer een Kassa Uitzending.
 
Idd hebben wij allemaal het zelfde abbo genomen bij het zelfde bedrijf, daarom is het uiteindelijk niet eerlijk als 120mbps wel in 5 steden uitgerold word maar in de rest van het land niet.

Wij betalen allemaal even veel en we hebben allemaal net zo veel rechten.

Ik ben van mening dat als met een een bundel of abbo upgrade dat dit dan ook voor alle afnemers van deze bundel moet gelden.

Het is flauwekul alleen uit te rollen in gebieden waar nu glasvezel aangeboden wordt.

het is gewoon niet eerlijk tegenover de ander afnemers van exact de zelfde bundel.

Ik ruik al weer een Kassa Uitzending.


**GAAAP***
Amersfoort is ook gelijk een proef !!!!!!
einde van het jaar zal er overal behalve de steden die al direct naar 120mb gaan naar 80mbit gaan en in voorjaar naar 120

Dit alles gaat gefaseerd juist om problemen die we nu al met de 50mbit hebben te voorkomen of te beperken

Lijkt me nogal logisch

En anders ga in amersfoort wonen als je zo graag 120 mbit wil :evil:

Enne zijn maar eerst paar honderd geselecteerde mensen en daarna ook pas de rest van Amersfoort
 
Ik woon ook in Amersfoort maar ondervind sinds 7 oktober alleen maar problemen, vorige week helemaal geen telefoon en internet en je raad het al helpdesk weet van niets, vanaf donderdag weer telefoon en hoera 2,5Mb snelheid. vrijdag leek alles weer normaal maar sinds vanmorgen knipperend us lampje en weer geen verbinding. Leuk hoor om als proefkonijn te dienen (zelfs als je niet tot de geselecteerden behoort).
Als dit tot het einde van de maand zo door gaat denk ik er over na om te gaan verhuizen naar een gemeente waar de 120Mb (voorlopig nog) niet wordt uitgerold.

ps zijn er nog meer Amersfoorters met deze problemen?
 
Als dit tot het einde van de maand zo door gaat denk ik er over na om te gaan verhuizen naar een gemeente waar de 120Mb (voorlopig nog) niet wordt uitgerold.

Ik zie een markt voor woningruil ontstaan :schater:
 
Zoals dj-scratch al terecht opmerkt: het is een proef.

Kassa- Ned1.- 20.30 uur - vanavond, als DSB tenminste geen roet in het eten gooit.
Edit: Ziggo komt vanavond niet in Radar!

Ik ruik al weer een Kassa Uitzending.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
590081193.png
590085582.png



Nog steeds geen problemen met de snelheid of de modem Gebruik zelf nog een oude cat5 kabel die ik zelf aan gelegt heb en ik haal deze snelheid :oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan