• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Oproep: testen Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoniem

Cable Expert
Berichten
4.089
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Philips gebruikers.


Met Philips zijn we in de laatste fase belandt van de fieldtesten voor de defintieve goedkeuring van de software / product. De software die vorige week is aangeboden was helaas onvoldoende stabiel om deze versie aan te bieden onder een beperkte groep forum leden.
De software die afgelopen maandag is uitgebracht is aanzienlijk stabieler, dit heeft inmiddels één forumlid (nlrb) kunnen ervaren.

In overleg met Philips is besloten om deze software aan een beperkte groep aan te bieden om daarmee een nog beter beeld te vormen van de resultaten.

Het meedoen is uiteraard geheel op eigen risico.

Zowel Ziggo als Philips zullen de resultaten nauwgezet volgen en de bevindingen meenemen.

Degenen die mee willen doen met testen (alleen voor de 9000 serie) kunnen mij een PM sturen.


Het aantal testers zal beperkt worden tot max 10.
 
wanneer wordt de software dan vrij gegeven in staat hij op de zijt van philips mvrg jacob 53
 
Q5492-0.26.64.0

Ter info voor de testers (en Philips). IMHO zijn de volgende issues opgelost in Q5492-0.26.64.0:

  • Teletekst alleen op niet gecodeeerde zenders
  • Ondertiteling diverse (meertalige) zenders mist
  • EPG is beperkt tot eerste 50 initiele zenders
  • Af en toe geblokte balken op verschillende zenders
  • Tijdelijk zenders op zwart
Verbeteringen:

  • Signaalsterkte/-kwaliteit per kanaal zichtbaar via info knop
Openstaande issues:

  • Now/next balk niet aanwezig voor 9000 serie
  • 4x NetTV toets (aan/uit & aan/uit) veroorzaakt reboot
  • Overschakelen van afspelen media player naar TV veroorzaakt reboot
  • Ophalen gedetailleerde EPG info kan mislukken
Andere issues (nu we toch bezig zijn - annoyances):

  • Teletekst op digitale kanalen cachet pas bij selectie teletekst, niet bij selectie kanaal
  • Bij NetTV geeft 'teletekst' knop de opties, ipv opties (of info) knop
  • Afspelen van avi files schokkerig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Snel testen dan jongens, dan kunnen de 5000-serie mensen ook gauw weer van ondertiteling genieten :)
 
Ik vraag me serieus af wat de beweegredenen van Philips zijn voor het weglaten van de Now/Next banner in de software voor de 9000 serie?
 
Wat zijn eigenlijk de symptomen van een crash? Loopt de TV dan gewoon vast?
 
Ik had gister voor het eerst een spontane reboot toen ik mijn tv aan zette. Had het nog niet meegemaakt.
Vrij apart.
Maar ik heb me in ieder geval aangemeld voor de beta-testing.
 
Overschakelen van afspelen media player naar TV veroorzaakt crash

De TV crasht hier niet tijdens/na overschakelen van Mediaplayer naar TV.
- Niet als je via de 'Home' toets overschakelt.
- Ook niet als je gedurende het gebruik van de Mediaplayer overschakelt naar TV middels een kanaalkeuzetoets.

Ter info: Ik heb een Western Digital HDTV mediaplayer.
 
De TV crasht hier niet tijdens/na overschakelen van Mediaplayer naar TV.
- Niet als je via de 'Home' toets overschakelt.
- Ook niet als je gedurende het gebruik van de Mediaplayer overschakelt naar TV middels een kanaalkeuzetoets.

Ter info: Ik heb een Western Digital HDTV mediaplayer.
Interessant. Ik neem wel aan dat je het hebt over Q5492-0.26.64.0. Als ik een avi afpeel van mijn NAS en terugga naar TV kijken heb ik een 100% hit ratio op een reboot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan