• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Sony 40W4000 met alphacrypt op zwart, geblokkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net gebeld met dat nummer.....en ik krijg de standaard riedel : Het duurt 48 uur max, maar misschien werkt het al binnen 2 uur. Nogmaals gevraagd of ze het nu meteen wilde invoeren en mij werd verteld dat ze dat ook ging doen, maar dat het daar niet aan lag. Ze kon geen invloed uitoefenen op wanneer het allemaal zou gaan werken.

Ok, vriendelijk gebleven en het beste er maar van hopen. Ik zit nu analoog te kijken, dat heeft toch geen invloed op het activeren ? Ik bedoel, ik hoef de TV toch niet op NED1 (digitaal) te zetten of wel soms ?

Nee hoor, gewoon af en toe proberen. En als eea niet lukt even schakelen naar Ned.1. Dan zou het goed moeten komen. Ik kan alleen maar zeggen dat het bij mij heel snel geregeld werd. Ik hoop voor jou ook.
Dat ze zeggen dat ze "geen invloed kunnen uitoefenen" kan ik me enigszins voorstellen. Zo'n meid aan de telefoon heeft het natuurlijk ook niet voor het zeggen binnen de club en moet een slag om de arm houden.
Als eea morgen nog niet werkt, adviseer ik je gewooon opnieuw te bellen en vooral vriendelijk te blijven!
 
Dat wordt dan voorlopig even NED1 kijken :schater:

Edit : of niet ? Moet ik de TV nu op NED1 digitaal laten staan of kan ik leukere (wazige) analoge TV gaan kijken :mrgreen: ?
 
Dat wordt dan voorlopig even NED1 kijken :schater:

Edit : of niet ? Moet ik de TV nu op NED1 digitaal laten staan of kan ik leukere (wazige) analoge TV gaan kijken :mrgreen: ?

Gewoon de wazige overige zenders bekijken als je dat wilt.
Hoewel "memories tour d'amour, Groeten van Max, Familieberichtene en als klap op de vuurpijl: Knevel & v/d Brink ook niet te versmaden zijn.:wink:

Alle gekheid op een stokkie: Je moet gewoon af en toe even checken of je smartcard het doet en dan eerst beginnen met Ned.1, hoewel dat misschien helemaal niet nodig is. Het werkte iig bij mij. En ga nu maar lekker kijken; scherp of wazig!:)
 
Thanx Fjacobse :cool:

Zit nu naar SBS6 te kijken, ken de film al, maar blijft leuk....

Edit :

't wordt weer een avondje analoog ben ik bang.....nog steeds geen digitaal beeld :sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanx Fjacobse :cool:

Zit nu naar SBS6 te kijken, ken de film al, maar blijft leuk....

Edit :

't wordt weer een avondje analoog ben ik bang.....nog steeds geen digitaal beeld :sad:

Vervelend, ik zou zeggen: bel nog een keer met de mededeling dat je gisteravond ook al hebt gebeld en je nu nog steeds geen beeld hebt.
Ziggo zal waarschijnlijk een slag om de arm houden van 24 tot 48 uur, maar proberen kan geen kwaad. Als je een goede medewerker krijgt, is het zo gepiept (mijn ervaring).
 
Vervelend, ik zou zeggen: bel nog een keer met de mededeling dat je gisteravond ook al hebt gebeld en je nu nog steeds geen beeld hebt.
Ziggo zal waarschijnlijk een slag om de arm houden van 24 tot 48 uur, maar proberen kan geen kwaad. Als je een goede medewerker krijgt, is het zo gepiept (mijn ervaring).

Ik wist geen keuze te maken in het menu, of in ieder geval kwam ik ergens terecht waar ik op m'n huistelefoon het kaartnummer in kon geven. Binnen 5 minuten had ik ineens digitaal beeld :pompom:
 
Bellen, zou ik zeggen. Online werkte bij mij niet (binnen een redelijke periode) en met bellen was het zo gepiept!
Hier na een half uur weer beeld na telefonisch registreren., kan ook al eerder zijn geweest maar heb pas na een half uur de tv weer aangezet,
Ik heb ook 3 weken alle zenders gratis kunnen zien daarna de card geregistreerd.
 
Mooi,

Iedereen kan lekker digitaal kijken:)

Ps. De groeten terug van Tedje (die naast zijn diverse uitkeringen), nooit te beroerd is om (weliswaar niet helemaal wit), weken van 50 uur te maken en nu 3 weken (welverdiend) lekker languit op de Canarische Eilanden ligt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan