• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Helaas is de helpdesk nog steeds onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Santpoort

Ik wilde bellen naar de helpdesk om te vragen hoe het nu zit met de nummerportatie van KPN. Er werd na invoeren van de postcode en de keuze in het menu doodleuk gezegd dat de wachttijd meer dan 10 minuten is. Vervolgens werd de verbinding verbroken.
In tegenstelling tot berichten op dit forum, helaas dus nog geen verbetering in de telefonische bereikbaarheid van Ziggo...
 
Dat is waar natuurlijk. Het is vrijdagmiddag.
Maar wel lastig als je steeds moet bellen om fouten van Ziggo te herstellen.
 
Vanwege E19 foutcode maar eens gebeld met de HD. Na keuze gemaakt te hebben in het onoverzichtelijke keuzemenu te horen gekregen dat ik nog moest wachten 01min52sec. Op een gegeven moment was het nog 16seconden dat ik geholpen zou worden. 16sec zijn 8minuten geworden en toen maar opgehangen.

Heeft totaal geen toegevoegde waarde dit meldsysteem
 
Vanwege E19 foutcode maar eens gebeld met de HD. Na keuze gemaakt te hebben in het onoverzichtelijke keuzemenu te horen gekregen dat ik nog moest wachten 01min52sec. Op een gegeven moment was het nog 16seconden dat ik geholpen zou worden. 16sec zijn 8minuten geworden en toen maar opgehangen.

Heeft totaal geen toegevoegde waarde dit meldsysteem
Het kan toch ook zo zijn, dat je gemiddeld nog 10 minuten moet wachten en dat er gelijk iemand aan de lijn komt? Nu heb je 8 minuten voor niets gebeld. Wees eens geduldiger of bel op een tijdstip waar je de tijd hebt.
 
Het kan toch ook zo zijn, dat je gemiddeld nog 10 minuten moet wachten en dat er gelijk iemand aan de lijn komt? Nu heb je 8 minuten voor niets gebeld. Wees eens geduldiger of bel op een tijdstip waar je de tijd hebt.

Wees eens geduldiger?! Ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt het wel over iemand anders zijn beurs. Ik kan niet in de jouwe kijken, maar in mijn eigen beurs wel. Met een aan het minimumniveau grenzend inkomen, alleenstaand en kleine kinderen zonder alimentatie is elke euro teveel als deze niks opbrengt. Met mij zijn er honderdduizenden mensen die in dezelfde situatie zitten en gewoon weg geen geld hebben om zo geduldig te zijn zoals jij eist. Hoe lang zou een mens dan moeten wachten voordat het acceptable is om de verbinding te verbreken?

Ik vind het onacceptabel dat men bij een bedrijf van deze omvang zolang dient te wachten. Ja natuurlijk kan het één keer voorkomen, echter in het verleden en vast in de toekomst is het meer regelmaat dan uitzondering om zolang te wachten. Wanneer ziet men in dat wanneer men geen persoon heeft gesproken er GEEN gesprek is geweest en dat men dan ook GEEN kosten zou mogen doorberekenen.

Nogmaals, ik wil jou niet persoonlijk aanvallen. met jou delen er vast nog vele jouw mening. Maar ik vind wel dat je niet zomaar mag stellen dat iemand geduldiger moet zijn.

Ziggo moet zijn zaakjes op orde krijgen, niet de klant.
 
Wees eens geduldiger?! Ik wil niet vervelend zijn, maar je hebt het wel over iemand anders zijn beurs. Ik kan niet in de jouwe kijken, maar in mijn eigen beurs wel. Met een aan het minimumniveau grenzend inkomen, alleenstaand en kleine kinderen zonder alimentatie is elke euro teveel als deze niks opbrengt. Met mij zijn er honderdduizenden mensen die in dezelfde situatie zitten en gewoon weg geen geld hebben om zo geduldig te zijn zoals jij eist. Hoe lang zou een mens dan moeten wachten voordat het acceptable is om de verbinding te verbreken?

Het is toch zo dat Ziggo de kosten voor het bellen naar de helpdesk heeft verlaagd? Ipv 10 cpm is het toch zoiets als 1 cpm geworden? Of zit ik er nu helemaal naast?

Gert.
 
brammetje kan wel zeggen geduldiger te zijn maar dat is niet het punt van mijn opmerking.

Het punt is dat je te horen krijgt hoelang het nog duurt voordat je geholpen wordt. Hier klopt dus niets van en dat vindt ik nog het meest irritant.

Als ik te horen krijg dat ik over 1min52sec geholpen wordt verwacht ik dit ook en kies ik er bewust voor om te wachten. Als ik van te voren weet dat het 8min of langer duurt kan ik een keuze maken of om te wachten of op een ander tijdstip terug te bellen. Maar niet op deze manier
 
brammetje kan wel zeggen geduldiger te zijn maar dat is niet het punt van mijn opmerking.

Het punt is dat je te horen krijgt hoelang het nog duurt voordat je geholpen wordt. Hier klopt dus niets van en dat vindt ik nog het meest irritant.

Als ik te horen krijg dat ik over 1min52sec geholpen wordt verwacht ik dit ook en kies ik er bewust voor om te wachten. Als ik van te voren weet dat het 8min of langer duurt kan ik een keuze maken of om te wachten of op een ander tijdstip terug te bellen. Maar niet op deze manier

Mij opmerking had meer betrekking op die van 'Brammetje' richting 'Cheetah'... Met jou ben ik het helemaal eens, dat meldsysteem moet dringend vervangen worden met iets dat de realiteit beter benaderd EN een duidelijker struktuur heeft.

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan